Ahad, 19 April 2015

PERLA POTION MURAH

Perla potion merupakan serbuk mutiara berperisa berry. Putih gebu seawal 3 hari. 100% mutiara tulen menjadi pearl powder untuk kulit cerah , licin , lembut & berkilat. Function yang sama seperti perla dust dan kapsul mutiara asli..




PERLA POTION 
20 SACHET x 3GM 
HARGA : RM45 (SM) RM50 (SS) 

Dengan Perla Potion, kulit anda terpaksa cerah, licin ,gebu dan sihat luaran dan dalaman 
dalam masa 3 hari sahaja ! percaya takk?? 

Perla potion serbuk ajaib yang mengandungi serbuk mutiara asli Dan berperisa berry. 

Kenapa serbuk ajaib???? 
Kerana perla potion mampu mencerahkan kulit dari kepala hingga ke kaki yang bermaksud anda akan mendapat kulit yang cerah sekata di seluruh badan. 

Perla potion mampu melembap, mencerahkan dan menghaluskan kulit dari mengalami 
kedutan, mencegah penuaan dan memudakan kulit wajah. 
Disamping itu perla potion mampu merawat masaalah kulit seperti kulit berjerawat, 
radang kulit serta dapat memperbaiki masaalah penglihatan yang kabur. Untuk yang 
mengalami masaalah mudah stress juga di syorkan nengambil perla potion ini kerana 
dipercayai dapat menenangkan minda. 

Perla potion juga sesuai digunakan oleh ibu yang mengandung dan menyusu kerana 
kandungan serbuk mutiara dapat mempercepatkan pembentukan tulang dan kepintaran 
bayi.  Untuk IBU yang menyusu pula perla potion dapat membantu proses penghasilan air susu. 

Bagi IBU yang berpantang perla potion sangat sesuai digunakan untuk memperbetulkan 
system saraf, menambah tenaga dan membuang angin dalam badan. 

Perla potion mampu memperbetulkan semua metabolisma badan dan menenagkan fikiran dan 
mengurangkan kegelisahan. 

Hanya dengan serendah RM45 anda akan mendapat banyak manafaat daripada perla potion. 

Cara makan: 
Mkn satu sachet sehari.. 
koyak sachet & terus mkn.. 

Kandungan bahan2: 
●Serbuk mutiara asli 
●Kolagen marine 
●Vitamin C 
 ●Mixberry
●Astaxanthin 
●Aloevera 
●Avocado 
●Pomegranate 


Kesan setelah pengambilan perla potion...
-tona kulit sekata seluruh badan...termasuk celah paha, siku dan lutut
-melembutkan kulit, melicinkan kulit, gebu, glowing, cerah
-badan kembali bertenaga dan sihat...




UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

KAPSUL MUTIARA ORI MURAH

KAPSUL MUTIARA : SEBIJI SEMINGGU KULIT PUTIH GEBU!

 KAPSUL MUTIARA : SEBIJI SEMINGGU KULIT PUTIH GEBU! 
Impikan kulit CERAH gebu bebas masalah? 
- Dapatkan KAPSUL MUTIARA keluaran Nona Sweet & Beauty hari ini! 
- Hanya 1 kapsul seminggu, kulit nyata lebih sihat terserlah.. 

KEISTIMEWAAN SERBUK MUTIARA NONA SWEET N BEAUTY : -100% serbuk mutiara asli berkualiti ...


- Impikan kulit CERAH gebu bebas masalah?
- Dapatkan KAPSUL MUTIARA keluaran Nona Sweet & Beauty hari ini!
- Hanya 1 kapsul seminggu, kulit nyata lebih sihat terserlah..


KEISTIMEWAAN SERBUK MUTIARA NONA SWEET N BEAUTY :

-100% serbuk mutiara asli berkualiti tinggi dari Jepun
- Mencerahkan dan menghaluskan kulit seawal 1 minggu
- Sebagai agen detoksifikasi, membuang toksin di dalam badan
- Membaiki tekstur kulit agar licin, lembut, anjal, lembab dan sihat semulajadi
- Menghilangkan radang kulit, melasma, tompok2 hitam, ruam atau bisul
- Mengecilkan liang pori, menghilangkan jerawat dan bintik2 hitam serta mensekatakan tona kulit
- Melindungi kulit dari radikal bebas dan sinar UV
- Mempercepatkan pertumbuhan sel2 kulit baru
- Meningkatkan memori dan mengurangkan risiko alzaimer
- Menguatkan sistem imunisasi badan
- Menenang serta menguatkan jantung dan melegakan tekanan/stress
- Memperbaiki kualiti tidur dan masalah saraf
- Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan tahap penglihatan
- Menguatkan tulang, rambut dan kuku
- Agen anti-penuaan untuk awet muda


CARA PENGAMBILAN KAPSUL MUTIARA :

- Hanya 1 biji seminggu sahaja
- Tiada pantang
- Sesuai untuk semua lelaki dan wanita termasuk ibu hamil

ISI KANDUNGAN : 5 KAPSUL / BEKAS
HARGA SEBENAR : RM65 (S/M), RM70 (S/S)
HARGA PROMOSI KAMI : RM51 (S/M), RM56 (S/S)

SMS/WHTSPP/TELE:0176917200


TESMONI





-mijotcustfeedback
.
alhamdulillah... hanya dengan mengamalkan kapsul mutiara seminggu sekali
masalah kulit: .
-Berminyak
-Whitehead & black head
-Berjerawat
-jeragat
-Kusam
-Gelap
-Tona kulit tak sekata
-Pori terbuka
telah Pulih sepenuh nya.





UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

DIANZ VITAMIN C & E + WHITENING COLLAGEN MURAH


✔ Gabungan daripada extra berry.
✔ Menghasilkan vitamin C & E dan menggunakan collagen dari sumber ikan tilapia.
✔ Tidak memberikan kesan alahan jika anda alergik kepada seafood seperti collagen marine.
✔ Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 TAHUN KE ATAS.
✔ Ibu mengandung dan menyusu boleh ambil.

~ ALERGIK IKAN TALAPIA TIDAK DI GALAKKAN AMBIL ~

FUNGSI UTAMA 

✔ Memutihkan seluruh badan
✔ Melembabkan kulit
✔ Mencantikkan kulit
✔ Merawat jerawat, jeragat dan sel kulit mati
CARA GUNA 

✔ 1 biji selepas sarapan & 1 biji sebelum tidur
✔ Tablet boleh di hisap atau di telan
✔ Ada 60 biji untuk kegunaan sebulan
5 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIH DIANZ VITAMIN C& E 12000 MG?

✔ Mendapat kelulusan kkm (kementerian kesihatan malaysia) tidak seperti syarikat lain yang menyatakan ia selamat tanpa bukti.
✔ Dua gabungan hebat vitamin C & E 12000 mg dan ia termurah dan
pertama di malaysia.
✔ Kesan seawal 3 hari di jamin SELAMAT dan berkesan.
✔ Telah mendapat lebih 60 feedback positif selepas sebulan produk di pasarkan.
✔ Tablet yang sedap dan boleh di isap.
TESTIMONI














  Manfaat Utama Dian'z Vitamin C & E
Untuk memutihkan kulit
Mengurangkan dan menghapuskan parut jerawat dan jeragat
Menbantu pertumbuhan sel baru
Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat,
resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap
Vitamin ini juga :
Mempunyai 6000mg whitening collagen
Vitamin ini meggunakan collagen ikan talapia
Berperisa Berry (Sweet-Sour) and chewable. Sedap
Produk Bumiputera dan dibuat di kilang bertaraf GMP 
No Gelatin dan semestinya HALAL dan selamat.
Mempunyai kelulusan dari KKM sebagai makanan tambahan.
Sesuai untuk mereka yang berumur berapa : 
Sesuai untuk mereka yang berumur 16 tahun ke atas.
Wanita hamil dan ibu yang menyusu boleh consume jugak.
Lelaki dan perempuan boleh consume


 Testimoni dr penguna yg kena chicken pox & trs amik Dian'z skincare
Parut pudar & hilang pas amalkan selama 3minggu

Kulit muke licin..halus mulus..
glowing habis..
WAHHHH!!!
Pada mereka yg suke kan NATURAL BEAUTY..
Xsuke bedak2.. cream2..bagai segala tu tepek kat muke...suke ringkas simple tp berquality bole la start mengamalkan Vitamin Dianz..
Xperlu risau kalau panas make up cair kape.. sbb dah mmg natural beauty xperlu bermake up bagai..
confirm xmenyesal..
CANTIKKK NYA KULIT DIE...
LICIN..BERSIH HALUS MULUSSS...
GLOWINGGGG SGT U OULSSS
KESAN PARUT JERAWAT JERAGAT DAN BINTIK HITAM HILANG...
KULIT MACAM RETISSS OULLSSS....!!!
TERBONGKAR !!! 7 HARI SUDAH NAMPAK KESANNYA WOW!!
Wahh cantik nye kulit dia!!! Teringin nak kulit glowing pinkish mcm ni???

Makin berseri2..

Jom berseri2 masa RAYA!


BERMINAT??
JOM ORDER.

HARGA KAMI!!
RM 75.00 SM/ RM 80.00 SS
(60 BIJI)

FREE POSTAGE


ATAU SMS/WHATSAPP
KE 0176917200

UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

AZANIS SCAR SERUM MURAH



Kecantikan adalah aset kedua paling berharga buat kita selepas kesihatan tubuh badan,Oleh itu dapatkanlah Azanis Scar serum untuk memperbaiki penampilan diri.

Ucapkan selamat tinggal pada parut kesayangan anda: 
*Parut jerawat 
*Parut luka disebabkan kemalangan dan pembedahan 
*Parut kudis 
*Parut demam campak 
*Tompok-tompok tahi unta dibadan.

KENAPA ANDA PERLU MENCUBA AZANIS SCAR SERUM

 Kerana ia terbukti berkesan merawat pelbagai jenis parut.

kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat semua jenis parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

 Serum ini sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina

Azanis Scar Serum boleh digunakan untuk merawat parut pada lelaki mahupun wanita pada semua peringkat umur. 
  Serum ini terbukti HALAL & telah mendapat kelulusan KKM
SIAPA YANG MEMERLUKAN AZANIS SCAR SERUM?
Azanis Scar Serum dapat membantu menyelesaikan masalah regangan kulit, tona kulit tidak sekata, penuaan kulit dan juga masalah kulit kering.

Semua lelaki dan wanita yang mempunyai masalah parut pada kulit, walaupun kesan parut sudah melebihi 10 tahun boleh mencuba Azanis Scar Serum ini.
ADAKAH AZANIS SCAR SERUM HALAL?
Azanis Scar Serum semestinya halal kerana serum  ini 100% hanya diperbuat dari bahan-bahan semulajadi. Pengilang kami juga telah mendapatkan kelulusan halal dari JAKIM. Anda boleh guna Azanis Scar Serum tanpa ragu-ragu!
KANDUNGAN UTAMA AZANIS SCAR SERUM :
•Tocopheryl Acetate (Vitamin E). 
•Ekstrak Calendula Officinalis Extract (Calendula)
•Minyak Lavandula Angustifolia (Lavender)
•Minyak Daun Rosmarinus Officinalis (Rosemary Oil)
•Munyak Bunga Anthemis Nobilis (Chamomile Oil)
•Minyak biji Helianthus Annuus (Bunga matahari)
CARA PENGGUNAAN AZANIS SCAR SERUM
Azanis Scar Serum begitu mudah digunakan. Hanya perlu disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari. Pada parut baru, Azanis Scar Serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh, dan tidak boleh digunakan pada kulit yang sedang luka.
ADAKAH AZANIS SCAR SERUM BERKESAN TERHADAP PARUT YANG SUDAH LAMA?
Azanis Scar Serum diformulasikan untuk membantu membaiki penampilan parut, namun bagi kesan parut yang sudah lama mungkin mengambil masa sedikit dalam 2-4 bulan untuk nampak kesan awal.

Keberkesanan serum ini adalah bergantung kepada tindakbalas kulit individu. Tapi secara puratanya, ia mengambil sekitar 30 hari untuk anda lihat kesan yang ketara!


Harga
Sem : 1pc: Rm 51.00 / SS : Rm55.00

(Bayaran termasuk kos Pos Laju)
Singkatan digunakan 
Sem = Semenanjung
SS = Sabah & Sarawak
Untuk pembelian dan pesanan sila SMS :
 
Pn Yana:0176917200
SMS/WeChat/Telegram/Whatsapp :

PnYana:0176917200
KKM

TESMONI




dekat 3 bulan menggunakan AZANIS cus ni dpt hilangkan parut excident...


dalam sebulan lebih je parut2 di peha hilang keseluruhan nya Misi selesai AZANIS terbaik


mcm tak percaya wow 4 hari kesan jerwt hilang AZANIS memamg serum magic


hah 4 hari??parut jtuh motor dh berkurangan see u olls sis xbhong ya

Ada Masalah STRETCH MARKS?
Azanis Scar Serum penawarnya!

Masalah parut JERAWAT?
Azanis Scar Serum boleh bantu anda!
Masalah parut kudis atau parut demam campak?
Kurang dari 1 bulan jer boleh hilang (InsyaAllah)!

Masalah tompok-tompok tahi unta di badan? 
Azanis Scar Serum boleh bantu anda!


Ingin mengatasi masalah yang sering dihadapi kulit wajah haruslah memilih Azanis Scar Serum sebagai jalan penyelesaian kerana petua ni sangat mudah dan amat berkesan. Modal pon tak tinggi. Petuanya, cuma guna produk yang sangat panas di pasaran ketika ini kerana keberkesanannya yang sangat pantas dan efektif gituh!



UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise