Ahad, 16 Ogos 2015

TESMONI SATIN SKINZ PREMIUM

SMS/WHTSPP/TELE/WECHAT:017 691 7200
PRICE
RM120 SM RM125 SS

Gambar sebelum tu adalah gambar 3 bulan lepas dimana masa tu muka teruk sagt2.. Tiba2 jadi radang kulit yg teruk.. Masa tu dah xtau nk cuba product skincare ape and supplement pe yg sesuai gan kulit.. Down sagt2.. Nk jmpa org pn malu.. Mane tak nye kulit berbiji2 jerawat batu .. Dengan merah2 lagi.. Sertabernanah.. 😔 Tapi sebulan selepas tu.. Saya terjumpa testimoni mengenai #SatinSkinz.. Selepas kaji dah tgk feedback
customer.. Sy berani kn diri tu cuba.. Sy amal kn stiap pagi dan malam..Masa tu Stop sume yg berkaitan dgan kafien,mkanan2 yg manis, berminyak, fastfood, seafood dll.. Stiap hari sy akn cuba abis kn satu botol mineral water spritzer 1.5 liter dan amal kn mknan2 berebus serta bnyak makn buah2an.. Pling penting tdo yg ckup.. Serta slalu bersih kn muka dri mekup... Mmng seksa bg kulit sensitif cm sy .. Tapi hasil dye sagt berbaloi2.. Xsangka2 hari raya bru nie.. Kulit muka dah bertambah elok dah parut2 mula pudar.. Alhamdulillah.. Baru 2 set mengamalkan #SatinSkinz ini sudah dapat hasil sebegini.. #SatinSkinz telah mengembalikan keyakinan sy yg hilang dlu.. Skarang sy leh selfie bnyak2.. Dn xperlu risau lagi tentang jerawat.. Terima kasih #SatinSkinz.. Love u!
Yg lain tggu pe lagi... Cuba la skarang..jagn tggu lagi.. Percaya lah.. Anda akan dapat hasil sme seperti saya.. Mari mengamalkan #SatinSkinz supplement.. .
 


Siapa tak suka muda oiiii....... .
dulu kulit kusam dan x bermaya. nak makeup pon x konfident dan rasa tak kena je bile makeup takut muka berbelak. tapi lepas je consume satin skinz ni masa bulan puasa yang lalu mmg beza sangat kulit muka nie.. sampai en hubby pon tegur nampak makin putih and licinnn je.. .
Beraya sakan la kite tahun ni sbb bukan boleh pakai baju cantek2 je malahan boleh makeup santek2. pergi beraya and open house pon rasa konfident jek nak jumpe semua orang.. many thanks to satin skinz u change my skin and also my whole life.. heppyyy .



Hi.. saya tak de masalah kulit yg serious, cuma dulu kulit saya kasar dan gelap! Impian saya nak kulit yg lebih gebu dan cerah... Tak sangka impian saya boleh tercapai dgn Bantuan Satin Skinz!!


No more foundation. .
No more heavy makeup! .
And no more RAMBUT GUGUR! .
seriously! I have uneven skin tone and hair loss problem. But after 3 weeks of consuming satin skinz, my skin begin to evenly tone and the best part is my hair! Dulu gugur sampai lantai asyik dipenuhi dengan helaian rambut2 sampai setiap hari nak kene sapu lantai. But no more! Bukan setakat buat kulit bersih suci gebu tak perlu nak pakai makeup tapi siap buat rambut lebih sihat dari biasa. Ate? Tak rugi kome2 semua try product ni. Macam saya. Dah rasa macam makanan harian dah satin skinz ni. Disebabkan dah makan dua botol, masa raya dpt la raya dengan muka berseri2 dan rambut yang glamour. Hehe. Thank you satin skinz sbb berjaya memulihkan semula kulit dan rambut saya. Selamat hari raya kepada semua! .



Banyak banyak supplement or collagen yg tengah hot kat pasaran, satin skinz je laaa yg i guarantee 100% berkesan, i was blessed you know utk knl dgn such a good product like this , dulu muka gelap la tona kulit tak sekata kusam lah name it all tpi skarang ni hah confident je i kelua rumah muka badan tgn puteh melepak dh takyah pakai makeup pun flawless , ni baru habis sekotak ni dh puteh mcm ni bersyuko sgt2 tpi air mmg compalsary lah wajib minum 
Ps: gmba kt atas takde edit hanya dgn bantuan sang matahari TQ satin skinz


Banyak banyak supplement or collagen yg tengah hot kat pasaran, satin skinz je laaa yg i guarantee 100% berkesan, i was blessed you know utk knl dgn such a good product like this , dulu muka gelap la tona kulit tak sekata kusam lah name it all tpi skarang ni hah confident je i kelua rumah muka badan tgn puteh melepak dh takyah pakai makeup pun flawless , ni baru habis sekotak ni dh puteh mcm ni bersyuko sgt2 tpi air mmg compalsary lah wajib minum 
Ps: gmba kt atas takde edit hanya dgn bantuan sang matahari TQ satin skinz 


Uollls.. ingat lagi tak stewardess saudi airline? Makin cantek kann.... kulit putih natural... dah macam shila hamzah & mia ahmad pulakkk... hehe.. .
Yehuuu ni... after 1 year uolls... actually dlm sebulan dah nampak result.. tp bila kita consume makin lama
makin lah cantik.. kesan boleh kekal tauuu!! 😘😘Thanks @wahyuhee_wahidin for ur testimonial.. .


Seriously kulit dia sangat cantik uollssss.... admin tengok sendiri depan mata.. tip top kesan satin skinz! .
Repost @starlingray with @repostapp
Kenapa perlu pilih Satin Skinz Premium? .
Dlm botol pink mengandungi pure glutathione khas utk whitening. Berfungsi sebagai agen pencerahan dan penaik seri wajah. Nampak pinkish gitu ! . 
Dlm botol biru mengandungi premium vitamin C Rosehips, Kolagen ikan kod, Apple Stemcell, Astaxanthin yg bagus utk merawat segala masalah kulit yg berjerawat, jeragat, eczema dan yang paling best berfungsi sbg Anti-Aging Expert curlass kan 
😍
Seriously bila di asingkan macam ni kesan nya 5x ganda lebih hebat dari yg lain ! 


ezabeaute with repostapp
Lama x update testimoni sendiri ,,,saya memang hitam dari kecik! After satinskinz 4 box, uolls tgok sendiri ya hihi,, suke sangat2... thanks satinskinz 😘👍🌸😘😘😘

Love at the first sight 'SATIN SKINZ' .before this paling bermasalah sebab hitam .i dont have any idea what should i do with my skin until i found SATIN SKINZ .dulu ,ramai yang ejek ,mengutuk ,menghina sebab saya hitam plus my skin sangat kusam .sampai yang cakap "tak ada orang yang nak kalau dah buruk macam ni" so i pilih satin skinz untuk paksa putih !sekarang yang mengutuk dulu menyesal sebab tak percaya dengan hasil yang saya dapat .saya tak perlu tutup mulut orang yang mengutuk dengan mengutuk diorang semula .saya cuma perlu buktikan yang saya mampu dan mereka sendiri akan tutup mulut mereka .btw,saya dah cuba banyak sangat supplement untuk putih tapi tak ada satu pun yang berhasil .bertambah sakit bila supplement tu buat saya demam panas setiap kali consume .last but not least ,saya pemalas orangnya .saya kurang gemar dengan supplement yang perlu bancuh/shake .SATIN SKINZ buat ianya menjadi mudah dan senang sebab perlu kemam kemam dan putih 
Sebelum ni kulit saya burn disebabkan saya masuk aktiviti sekolah . Kejap2 bola jaring la kejap olahraga la mcm mana muka xburn kan. Sometimes dekat muka ni suka jugak naik jerawat bukan 1 je naik kdg naik smpai 2 3 biji jerawat. Mula lah tangan ni gatal nak picit. Then lekat parut. Siapa je yg suka😭 . Bukan tu je kdg muka saya oily . Eh tak suka lah 😥 . Bila naik je jerawat mesti ada kawan tegur 😒 sbb my confidence level terus down. Tapi lepas saya consume satin skinz ni kulit saya dah tak mudah burn, jerawat pun dah makin hilang and parut pun dah takde and kulit saya dah makin cerah. Before this ive been using produk yg lain tp kesan dia tk sehebat kesan seawal penggunaan satu kotak satin skinz. Trust me. Siapa taknak cantik kan . Dari muka ni lah kita ada confident untuk menjalani life seharian kita kan. 😍 Yeay i'm such a happy girl. Tak rugi tau beli satin skinz ni . One more thing kulit uolls akan more glowing and pinkish gitu. This good for your skin and your health too. So those yg ada masalah kulit, saya suggestkan you guys guna satin skinz ni. In shaa Allah your skin will be much better Kesannya akan nampak in one or two weeks . Bergantung pada badan masing2 . 😊 .


Aslmkm..
Saya husny pengguna satinskinz dari indonesia.. produk ini memang oke banget.. selain membuat wajah saya menjadi lebih cerah dia pun membuat asi saya menjadi banyak..karna sebelumnya saya ada msalah dg asi saya yg hanya sedikit..but now saya pun dapatkn anak yg semakin tumbuh cantik serta kulit nya putih mulus..org malaysia bilang "comel" hihi
kmarin pun dy sempat kena cacar tp alhamdulillah tak ada bekas serius..mungkin satinskinz juga mmbantu mmperbaiki sel kulit yg sedang tidak baik.. Pokoknya i love satin saya akan guna terus itu fhoto anak saya saat 10 buln dan fhoto terbaru nya nnti saya share again.. Trimaksih bnyak

UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Hi semua. Saya ada set skincare satin skinz nak jual. Saya baru pakai sekali je. Pencuci, toner dan krim semua memang macam dalam keadaan saya beli tu. Boleh cari tahu pasal skincare ni dekat official website diorg dulu. InsyaAllah original sebab beli dekat kedai trusted. Satu set (macam baru) RM 50 je. Harga asal dekat box adalah RM110. Whatsapp saya kalau nak skincare ni. (0174413996-Fatin) Terima kasih! :)

    BalasPadam