Selasa, 18 Februari 2014

Harum Malam Original Murah



Anda stress dengan masalah Keputihan dan Bau badan yang kurang menyenangkan! 

Jangan Biarkan Masalah Ini Menghantui Hidup Anda!!!!

Anda Mengalami Masalah Berikut??????

Masalah Keputihan
Miss V berbau &Berair
Gatal-Gatal Dibahagian V
Masalah Segugut
Masalah Bau Period
Masalah Bau Badan
Masalah Kerap Kencing

Jika jawapan anda ‘YA’ bagi salah satu pertanyaan diatas bermakna anda perlukan pertolongan!

Kini dalam seawal 7 hari dari sekarang, Supliment Harum Malam akan lenyapkan permasalahan anda. Saya faham ramai wanita malu untuk berjumpa doktor apabila menghadapi masalah pada kemaluan atau vagina. Keadaan seperti rasa gatal, keluar lendir, alat sulit berbau dan ada kalanya menjejaskan mutu kehidupan termasuk aktiviti harian tidak berjalan dengan lancar berikutan rasa kurang selesa.

Harum Malam Ni Apa Erk ???

HARUM MALAM merupakan suppliment tambahan khusus buat wanita, untuk kekal sihat bertenaga dan merawat masalah dalaman seperti keputihan, gatal-gatal , mengetatkan bahagian sulit, menghilangkan hanyir haid dan membasmi bau badan yang tidak disenangi. Boleh diamalkan setiap hari termasuk ketika period, dalam pantang dan menyusui bayi.
Diadun dengan ekstrak ros dan kaya dengan ekstrak herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata, pueraria mirifica yang dapat membantu mengatasi bau yang kurang enak dari tubuh. Hasilnya tubuh akan wangi semulajadi jika diamalkan berterusan.
Ia mampu membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ianya juga dapat mencegah masalah dalaman wanita, memberikan tenaga dan menambahkan stamina untuk melakukan aktiviti seharian.
Ramuan: Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica.
HARUM MALAM juga boleh diamalkan bagi mereka yang sudah berkahwin tetapi anak dara juga boleh mengamalkannya tanpa was-was.
Cara penggunaan Harum Malam
Minum 2 kali sehari 1 sudu besar setiap pagi sebelum sarapan dan 1 sudu besar sebelum tidur.Badan pasti berbau wangi dan yang paling bagus side effect bagi produk ini adalah ia dapat merapatkan organ intim wanita.
Keistimewaan Harum Malam
Mengatasi Masalah Keputihan
Mengatasi Masalah Gatal2 Pada Miss V
Meningkatkan Keinginan Pada Hubungan Intim
Memcepatkan Ransangan Hubungan Intim
Mengatasi Masalah Bahagian Intim Kering
Membantu Mengetatkan Dan Menganjalkan Bahagian V
Membantu Membunuh Bakteria Dalam Saluran Kencing
Mengatasi Masalah Kencing Tak Lawas
Menyihatkan Rahim
Mengurangkan Tekanan Stress
Maklumbalas Pengguna



Awas! Dengan Produk Tiruan!
 “JANGAN BELI YANG TIRUAN. PASTIKAN.. ORIGINAL !!”

CIRI-CIRI HARUM MALAM TIRUAN :-

GAMBAR 1 - Dibawah botol ada tulisan SIDNEY
GAMBAR 2 - Dibawah botol ada tulisan LIVE
GAMBAR 3 - Botol harum malam tiruan lembut dan boleh dikemekkan..Botol yg ori sangat keras dan memang x boleh dikemekkan langsung


Jadi semua ini ciri2 yg tiruan..sila la cek botol anda sekarang..kalau dapat yang tiruan sila la stop ambil sebab memang boleh effect kesihatan uolss..Semoga anda2 semua jangan tertipu lagi selepas ni..

so berhati-hati dalam membeli ye uolss.. 


Dibawah ni ciri-ciri Harum Malam ORIGINAL!!
GAMBAR 1 – Pek terbaru penutup pink & cop hologram..Pek ni dikeluarkan secara berperingkat dan di bawah botol tiada tulisan
GAMBAR 2 – Pek lama penutup putih tetapi ada cop hologram dan di bawah botol tiada tulisan
GAMBAR 3 – Pek lama tanpa penutup pink & cop hologram..Harum malam pek ni masih original ya jika di bawah botol tiada tulisan..
* BOTOL HARUM MALAM YANG ORIGINAL TIDAK BOLEH KEMEK DAN BOTOL SGT KERAS *
Penutup PINK ?
Harum malam keluarkan penutup PINK untuk batch terbaru dengan warna temanya. Walaubagaimanapun penguna harum malam no.1 malaysia tidak perlu risau kerana masih ada pengedar yang menjual penutup putih asalkan botol tidak mempunyai ciri-ciri tiruan.
Apa itu pelekat KESELAMATAN HOLOGRAM pada Harum Malam?
Hologram dibuat untuk membezakan original suatu produk. Banyak produk palsu yang kemasan dan produknya serupa. Hologram membezakan dari yang asli dan palsu kerana sticker hologram dibuat untuk tidak mudah ditiru. Hologram dilengkapi dengan pelbagai ciri keselamatan antaranya kod tersembunyi.
Harga untuk borong?? 



3 botol rm30/botol  
5 botol rm28/botol
10 botol rm24/botol
30 botol rm23/botol
50 botol rm22/botol
100 botol rm21

Harga tertera tidak termasuk kos penghantaran 

SMS/WHATPP:017 6917200




UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

Tiada ulasan:

Catat Ulasan