Ahad, 5 Julai 2015

AURAWHITE STEMCELL MURAH

Rahsia Kulit Cerah Gebu & Sihat Dengan Aurawhite Stemcell

 

Kami pasti nama Aurawhite bukan asing dalam kehidupan anda hari ini lebih lebih ianya sudah sinonim dengan rahsia kecantikan beberapa orang selebriti terkenal seperti Natasha Hudson dan juga pendatang baru, Amyra Rosli. Lelaki pun apa kurangnya, Izzue Islam juga pengguna.Aurawhite Stemcell ialah minuman kesihatan dan ianya juga membantu tekanan wanita moden menyebabkan mereka sering berhadapan dengan masalah kesihatan seperti haid tidak teratur, kulit tidak licin dan cerah, rahim lemah,

 

Selain amalan gaya hidup sihat, suplemen tambahan ini dapat membantu wanita mengatasi masalah-masalah tersebut, collagen atau dalam ejaaan Bahasa Melayunya ‘kolagen’ memang sinonim dengan kulit anjal dan super muda

 

 Sebagai seorang yang mementingkan kecantikan, anda pastinya tahu bahawa collagen adalah ramuan penting yang berkesan untuk menghasilkan kulit cantik yang diidamkan. Collagen bukanlah suatu bahan kimia yang dihasilkan di makmal.

 

Sebenarnya badan kita sendiri ada menghasilkan collagen. Cumanya jumlah kolagen yang boleh dihasilkan oleh badan semakin merosot apabila umur semakin meningkat & menyebabkan adanya garisan halus dan kedut pada kulit.
Maka kita perlu mengambil kolagen dari sumber luar antaranya melalui pemakanan. Mengulas keperluan suplemen dalam kehidupan wanita hari ini, Aurawhite Beauty memperkenalkan Aura White Stemcell dengan 15x stem sel dari buah-buahan terpilih, dimana ia boleh membantu anda memelihara kesihatan dalaman dan luaran serta melambatkan proses penuaan.
 Antara Khasiat Utama di dalam Aurawhite Stemcell adalah pencerahan kulit lebih pantas?, kulit lebih anjal dan gebu , mengaktifkan penghasilan kolagen?,meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan?, mengatasi masalah kulit seperti jerawat,? pigmentasi & melasma, mengurangkan kedutan & garis halus ?pada wajah, memberi tenaga & meningkatkan stamina.
Aurawhite Stemcell juga dihasilkan dari bahan bahan utama yang sangat bermanfaat untuk anda semua seperti ekstrak Phyto superfruit iaitu Green Apple Stemcell Phytocelltec, Maquiberry, Roselle Stemcell, Cranberries, Strawberry, Snow lotus Stemcell, Raspberry dan banyak lagi.
Produk berkesan pilihan ramai ini juga mengandungi Salmon Collagen Peptide, Extra Glutathione, Virgin Coconut Oil (Kelapa Dara Premium), Rose Hips, Camu Camu Fruit, Astaxanthin, Hyaluronic Acid, Oregano Leaf dan Pearl Powder.

 Aura White Beauty Stemcell+Collagen
Phyto Fruity Stemcell+ Collagen diformulasikan dengan teknologi sel stem yang diekstrak dari 15 jenis buah-buahan bersama manfaat dari sumber kolagen, mutiara, minyak kelapa dara dan tomato untuk membantu menyerlahkan seri wajah, mengatasi masalah kulit di samping meningkatkan tahap kesihatan dengan menyeluruh.
Phyto Fruity Stemcell+ Collagen sesuai untuk dijadikan makanan tambahan yang sarat dengan khasiat bagi lelaki dan wanita.

Khasiat Aura White Beauty Stemcell+Collagen

  • Meningkatkan kecerahan kulit
  • Meningkatkan keanjalan kulit
  • Menentang penuaan
  • Meningkatkan system imunisasi
  • Mengatasi masalah jerawat, selulit, rekahan pada kulit dan pigmentasi
  • Melembapkan bibir yang kering dan mengelupas
  • Menyahtoksin
  • Menguatkan tulang dan otot
  • Membekal tenaga dan stamina
  • Meningkatkan pengeluaran susu ibu
  • Mengatasi penyakit sendi

Kandungan Aura White Beauty Stemcell+Collagen

  • L-Glutathione: Sejenis asid amino yang juga dipanggil Gluta ini berperanan sebagai anti-oksida yang paling berkesan untuk mencantikkan kulit. Ia terbukti dapat mengatasi penyakit kulit kemerah-merahan, kulit bersisik (psoriasis), kulit kering (neurodermatitis), dan menyembuhkan luka pada kulit. Di samping itu, ia mampu meneutralkan radikal bebas, memulihkan sel rosak, menyahtoksin dan juga meningkatkan prestasi antioksida yang lain.
  • Kolagen: Kolagen merupakan struktur protein utama yang terkandung dalam tisu penghubung manusia dan turut terkandung dalam hidupan lain seperti ikan dan mamalia. Ia mempunyai khasiat yang tinggi untuk kesihatan tubuh badan manusia termasuklah pada bahagian kulit. Ia berupaya melembut, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka. Selain itu, kolagen juga berperanan membuang lemak berlebihan dari tubuh, memelihara sel dan tahap metabolisme tubuh badan.
  • Sel Stem Maquiberry: Tumbuhan ini bersifat antioksidan yang berperanan meneutralkan racun dalam tubuh badan di samping membantu mencegah pengoksidaan kolestrol dalam darah, sekaligus memelihara kesihatan sistem kardiovaskular. Maquiberry juga bertindak sebagai antiradang selain menggalakkan fungsi organ dalaman.
  • Sel Stem Raspberry: Sebatian Phytonutrients yang terkandung di dalam raspberry membantu meningkatkan metabolisme dalam sel lemak tubuh. Tumbuhan ini juga merupakan agen antioksida yang membantu meneutralkan radikal bebas berikutan pencemaran oleh bahan kimi yang berbahaya dalam tubuh.
  • Sel Stem Epal: Sel stem yang terhasil daripada buah epal ini ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menghalus, mencerah dan melembapkan kulit. Epal juga sarat dengan folat yang membentuk sel-sel kulit yang baru di samping berperanan mencegah kanser, mencegah kerosakan sel dalam badan, memperbaiki sel dan tisu dalam badan selain menggalakkan penghasilan sel baru yang lebih sihat. Sel stem epal juga berkesan untuk mengembalikan keremajaan kulit dan mengatasi masalah penuaan.
  • Sel Stem Manggis: Buah manggis merupakan tumbuhan yang bukan sahaja enak dimakan, malah mempunyai khasiat yang tinggi untuk memelihara kesihatan. Ia bersifat antioksidan dan mampu membantu menurunkan risiko serangan kanser dan jantung, di samping mengurangkan tahap kolestrol yang berlebihan dalam tubuh badan. Buah manggis juga memelihara saluran pernafasan dan pencernaan selain mengatasi sakit buah pinggang.
  • Sel Stem Kiwi: Kiwi kaya dengan kandungan Vitamin C, magnesium, flavonoid dan karotenoid yang berfungsi sebagai agen antioksida dan membantu memelihara kesihatan kulit dan organ dalaman serta mengurangkan tahap kolestrol dan risiko penyakit jantung. Ia juga mempunyai kandungan serat yang tinggi yang berperanan melancarkan sistem penghadaman dan menggalakkan rasa kenyang.
  • Sel Stem Strawberi: Strawberi yang kaya dengan khasiat Vitamin C ini berupaya memperlahankan penuaan kulit di samping meningkatkan peningkatan metabolisme sekaligus membantu pembakaran lemak. Sel stem dari sumber buah ini juga sarat dengan serat yang membantu melancarkan sistem penghadaman, selain magnesium dan potassium yang mampu mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, membantu merendahkan tekanan darah, serta memelihara kesihatan jantung.
  • Sel Stem Resveratrol: Sel stem dari sebatian ini bertindak sebagai agen antioksidan, antikulat, antiradang dan antibakteria, selain menggalakkan proses anti-penuaan serta mencegah sel kanser daripada terus merebak.
  • Sel Stem Betik: Betik kaya dengan kandungan potassium yang mampu mengawal tekanan darah dan menggalakkan fungsi jantung, selain karbohidrat membekalkan tenaga di samping memelihara otot dan mengawal kadar glukosa dalam darah. Buah ini juga mengandungi khasiat vitamin C, kalsium, karotin, dan air yang berupaya membantu mengekalkan kelembapan kulit, meneutralkan racun dalam tubuh badan, melambatkan proses penuaan, mengatasi masalah kulit seperti jerawat, mengukuhkan tulang, menggalakkan fungsi organ dalaman tubuh dan membantu meningkatkan pengaliran darah dan bekalan oksigen ke bahagian otak sekaligus membantu meningkatkan tenaga mental.
  • Sel Stem Delima: Sel stem dari buah delima mengandungi kalium yang berperanan memelihara kesihatan jantung, serta dan zat tanin yang berfungsi melancarkan sistem pencernaan, membasmi bakteria, dan turut berfungsi sebagai agen anti-oksida dan antidotum yang merawat keracunan.
  • Sel Stem Buah Naga: Buah naga sering tumbuh di Asia, Amerika Tengah dan Selatan. Ia kaya dengan serat yang mampu mengawal kadar kolestrol dan gula dalam darah, selain Vitamin C yang berperanan meneutralkan radikal bebas dalam tubuh badan dan meningkatkan kesihatan kulit. Selain itu, buah naga turut mengandungi khasiat photyalbumin yang bersifat antioksidan dan berupaya menentang serangan kanser.
  • Sel Stem Oren: Oren bukan sahaja enak untuk dimakan, tetapi kaya dengan khasiat untuk memelihara kesihatan tubuh badan. Oren yang kaya dengan serat, vitamin C dan A, kalsium serta potassium ini dikatakan dapat membantu mengurangkan risiko serangan kanser, mengurangkan kadar kolestrol, menggalakkan fungsi jantung, memelihara deria penglihatan, menstabilkan tekanan darah, menyihatkan kulit serta mengatasi masalah osteoporosis.
  • Sel Stem Blueberry: Bersifat antoksidan, blueberry amat berkhasiat untuk kesihatan tubuh. Stem sel dari buah ini membantu meningkatkan daya ketahanan tubuh, menurunkan risiko penyakit jantung, mengurangkan gula dalam darah, serta memelihara saluran pencernaan daripada jangkitan. Blueberry juga kaya dengan polyphenol yang berupaya membakar lemak dalam tubuh terutamanya di bahagian perut selain kandungan serat yang mampu mengurangkan selulit. Selain itu juga, ia membantu merangsang keupayaan mental, menajamkan deria penglihatan dan memperbaiki struktur kulit.
  • Sel Stem Roselle: Stem sel dari sumber Roselle kaya dengan zat vitamin C yang bersifat antioksidan dan penting untuk kesihatan kulit, di samping mengandungi serat yang bertindak melancarkan sistem penghadaman di samping meningkatkan keanjalan kulit. Di samping itu, Roselle yang sarat dengan vitamin B1, B2 dan D ini juga berupaya mengurangkan kadar kolestrol jahat sekaligus memelihara kesihatan jantung. Ia turut membantu mengurangkan risiko serangan kanser, mengatasi masalah kulit dan insomnia, menstabilkan tekanan darah, melancarkan sistem pencernaan, melambatkan penuaan kulit serta meningkatkan keupayaan mental.
  • Sel Stem Markisa: Stem sel dari Markisa atau buah susu kaya dengan vitamin C, pro-vitamin A dan riboflavin yang bertindak memelihara kulit daripada sinaran ultraungu. Ia juga bersifat antioksidan yang membantu meneutralkan kesan radikal bebas akibat pencemaran bahan kimia yang berbahaya kepada tubuh badan. Selain berperanan menyah toksin dan mengatasi masalah insomnia, buah markisa juga mampu membantu membasmi sel kanser dengan bantuan kandungan phytochemical. Kandungan fosforus yang tinggi pula membantu mengukuhkan tulang dan gigi dengan bantuan kalsium, menstabilkan sistem penghadaman serta bertindak meningkatkan tahap tenaga. Manakala potassium yang turut terkandung di dalam buah markisa pula berperanan menstabilkan tekanan darah dan menggalakkan fungsi buah pinggang.
  • Mutiara: Mutiara merupakan ramuan penting dalam sesebuah produk kosmetik dan kecantikan dan berperanan untuk mencerah, melembap dan melembutkan kulit wajah. Di samping itu, ia berfungsi untuk melindungi kulit daripada sinaran ultraungu, mengatasi kegatalan pada kulit, melambatkan proses penuaan, serta mengurangkan kedut.
  • Vitamin A: Vitamin A memelihara kesihatan kulit dari dalam sekaligus melindungi kulit luar terhadap jangkitan.
  • Vitamin B: Vitamin B berperanan melega, melembap dan menghalang pertumbuhan bakteria pada bahagian tubuh sekaligus membantu menentang jangkitan penyakit.
  • Vitamin C: Vitamin C merupakan sebatian yang penting untuk menyeri dan menyihatkan kulit. Ia juga mampu merawat jangkitan kuman pada faraj yang boleh mengakibatkan keputihan dan menghasilkan bau yang tidak enak. Vitamin C juga bertindak sebagai anti-oksida untuk mencegah penyakit selain mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.
  • Vitamin D: Vitamin D berperanan mengawal penyerapan kalsium dan fosforus ke dalam tulang selain membantu menggalakkan fungsi sel-sel tubuh.
  • Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan lebih berseri. Ia juga kaya dengan anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merosakkan kulit wajah anda. Vitamin E juga berperanan untuk mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit yang kusam selain memelihara, meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mencegah proses penuaan, melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran sinar ultraviolet, serta mempercepat proses penyembuhan luka.
  • Vitamin B5: Turut dipanggil asid panthothenic, Vitamin B5 mengandungi nutrien yang penting untuk tubuh badan. Ia membantu mengurangkan kadar kandungan kolestrol jahat atau LDL dan meningkatkan kolestrol baik atau GDL di samping membantu membantu penyembuhan luka.
  • Co-Enzyme Q10: Turut dikenali sebagai ubiquinone, ia merupakan sebatian yang hampir serupa dengan vitamin dan terkandung dalam tubuh manusia dan juga boleh dihasilkan dalam makmal. Coenzyme Q10 berfungsi sebagai antioksida yang berperanan mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya. Selain itu, ia juga berupaya menukar makanan kepada tenaga dalam badan.
  • Asid Hyaluron: Asid Hyaluron merupakan karbohidrat yang terdapat dalam tubuh manusia, juga boleh dihasilkan di dalam makmal. Selain melancarkan bahagian sendi dan otot dalam badan, Hyaluron merupakan pelembap kulit yang baik, di samping membantu memelihara tisu kulit.
  • Astaxanthin: Astraxanthin merupakan pigmen organik ini bersifat antioksidan yang berperanan meneutralkan racun dalam tubuh badan selain membantu merawat kerosakan kulit yang diakibatkan oleh sinaran ultraungu dan turut bertindak sebagai bahan pewarna yang selamat untuk digunakan.
  • Pitera: Zat semulajadi ini mengandungi pelbagai khasiat yang ternyata efektif untuk menghalus dan menyihatkan kulit. Ia mampu menstabilkan kelembapan kulit, menyeimbangkan pH kulit, mengatasi kulit berminyak, menjadikan tona kulit sekata selain menyerikan lagi kulit wajah anda.
  • Minyak Kelapa Dara: Minyak kelapa dara merupakan minyak kelapa yang diproses tanpa melibatkan haba atau kimia untuk mengekalkan struktur asalnya. Ia rendah kalori dan terbukti mempunyai pelbagai kegunaan dan khasiat untuk kesihatan dalaman dan luaran manusia, seperti meningkatkan daya ketahanan tubuh, melindungi tubuh darupada radikal bebas, merawat sel kulit, meningkatkan tenaga fizikal dan mental, membasmi virus dan bakteria terutamanya pada bahagian intim, memelihara saluran pencernaan, serta mencegah risiko penyakit jantung. Minyak kelapa dara juga bertindak meningkatkan penyerapan kalsium dan magnesium, mencegah penyakit osteoporosis, menstabilkan tekanan darah, menghalus dan melembapkan kulit, serta melindungi kulit daripada sinaran ultraungu.
  • Tomato: Tumbuhan yang sering menjadi ramuan dalam produk kecantikan ini tidak dinafikan mampu menyihat dan mencantikkan lagi kulit. Ia terbukti dapat mengecilkan liang pori-pori kulit, menghilangkan bintik-bintik hitam, mengawal penghasilan minyak pada wajah, mengekang pertumbuhan jerawat di samping melindungi kulit daripada sinaran ultraungu dan mencerahkan kulit yang kusam.
  • Turnip (Lobak Putih): Sayuran ini mengandungi karbohidrat, tenaga, vitamin, mineral, kalori, protein, lemak , kalsium, fosforus, serat, zat besi, vitamin B1, vitamin B2, vitamin C dan niacin. Lobak putih berupaya mengatasi masalah penghadaman, menghaluskan kulit selain bertindak sebagai anti-oksida dan anti-bakteria.
  • Kalsium: Kalsium sememangnya penting untuk tubuh badan kerana ia membantu mengukuhkan tulang dan gigi selain menggalakkan fungsi organ dalaman tubuh dan membantu meningkatkan pengaliran darah dan bekalan oksigen ke bahagian otak sekaligus membantu meningkatkan tenaga mental.
  • Asid Folik: Asid folik bertindak menstabilkan tekanan darah, membantu mengatasi penuaan, mengukuhkan tulang, serta meningkatkan keupayaan mental.
  • Zink: Zink merupakan salah satu mineral yang amat penting untuk tubuh badan kita. Ia berperanan mencegah masalah kulit seperti parut dan jerawat, di samping membantu menyembuhkan luka pada kulit dan melindungi kulit daripada sinaran ultraungu.
  • Asid Amino: Asid amino merupakan sebatian yang mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menjadi agen anti-oksida, menyeimbangkan protein dalam badan, melembap dan menghaluskan kulit.
  • Biji Anggur: Biji anggur mempunyai kualiti astringen yang tinggi dan mampu menegangkan kulit wajah. Selain itu, minyak biji anggur juga berfungsi untuk melembapkan kulit, mengatasi masalah jerawat dan melindungi kulit dari sinaran ultraungu yang boleh merosakkan kulit.

Cara Penggunaan Aura White Beauty Stemcell+Collagen

  • Bancuh 2 sudu Phyto Fruity Stemcell+ Collagen bersama 120 ml air sejuk
  • Kacau hingga larut atau goncang dengan shaker
  • Ambil 2 kali sehari: sebelum sarapan dan sebelum tidur
  • Amalkan meminum air kosong untuk kesan yang ketara
  • Untuk kesan yang optima, ambil ketika perut kosong

Incoming search terms:

  • aurawhite stemcell
  • aura white stemcell
  • Aura white beauty
  • aurawhite stemcell collagen
  • aura white beauty stemcell collagen
  • aura white stemcell collagen
  • khasiat aura white stemcell
  • aura white stem cell
  • aurawhite beauty stemcell
  • phyto collagen stem cell

HARGA
RM155.00 SM RM160 SS
TERMASUK POS

SMS/WHTSPP/TELE/WECHAT: 017-691 7200 


UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

Tiada ulasan:

Catat Ulasan