Ahad, 5 Julai 2015

CHRISZEN EYELINER GEL







CHRISZEN GEL EYELINER


HARGA : 

RM18.00 POS RM6 (SM) RM10 (SS)
sms/whtsapp/tele/wechat:017- 691 7200

Arisan Gel Eyeliner adalah eyeliner yang senang dioles di alis mata.Senang dibentuk dan tidak mencomotkan atau mencacatkan menjadikan Chriszen Gel Eyeliner pilihan ramai wanita di luar.Chriszen Gel Eyeliner merupakan Gel Eyeliner yang tidak perlukan masa yang lama untuk kering kerana sekali oles sahaja gel tersebut akan kering dan jangan risau Chriszen Gel Eyeliner juga tidak akan mencomotkan mata anda.Chriszen Gel Eyeliner ini juga merupakan pilihan ramai wanita kerana bagi wanita yang inginkan mata kelihatan galak memang turut tidak melepaskan peluang untukmendapatkannya.Semestinya Chriszen Gel Eyeliner menjadikan mata anda galak persis gadis arab.Chriszen Gel Eyeliner juga jenis warna hitam sengit.Maksudnya celak yang dilukis tidak berkilat seperti yang dilukis oleh celah mata biasa,nampak sangat asli dan macam langsung tak pakai celak.Chriszen Gel Eyeliner yang tahan lama,tidak meleleh dan kalis air menjadikan mata anda menawan dan sesuai untuk mata kering dan mata sensitif. 

Perbezaan antara Chriszen Gel Eyeliner dengan celak dari produk yang lain : 

1) Chriszen Gel Eyeliner warna hitam sengit (Intense black & matte black) 

2) Kalis air dan "Smudgeproof" 

3) Chriszen Gel Eyeliner tahan lama selama 24 jam sehari 

4) Licin ketika pakai 

5) Senang dilukis serta Chriszen Gel Eyeliner tidak mencomotkan 

6) Berus eksklusif yang sekali dengan botol adalah keistimewaan Chriszen Gel Eyeliner 

7) Boleh memanjangkan berus dengan botol supaya senang dipegang ketika hendak di oles 

8) Chriszen Gel Eyeliner cepat kering selepas di lukis di mata 

9) Chriszen Gel Eyeliner memudahkan untuk melukis pelbagai jenis celak 

10) Senang di cuci dengan pencuci muka atau make up remover 

Cara Pemakaian Chriszen Gel Eyeliner Chriszen Gel Eyeliner boleh digunakan untuk pelabagai jenis mata yang berbeza. 

Beberapa jenis penampilan yang berbeza : 

1) Kelihatan Asli 
- Orang ramai yang ingin kelihatan semula jadi perlu aliskan Chriszen Gel Eyeliner menggunakan garisan nipis dan sangat halus pada garis lash mereka. Ini akan memberikan mata anda bundar sehingga rupa dan penuh bulu mata. 

2) Kelihatan Dramatik 
- Jika anda mahu melihat dramatik, anda perlu sedikit garis selepas alis Chriszen Gel Eyeliner dengan menggunakan swab kapas atau jari anda. 

3) Mata Kecil 
- Orang-orang yang mempunyai mata kecil harus mengelakkan lapisan garis lash atas mereka dengan liner hitam. Walau bagaimanapun, mereka boleh aliskan garis lash rendah mereka dengan hitam dan menggunakan warna yang lebih cerah (contohnya kelabu) untuk garis lash atas. Walau bagaimanapun, hanya lapisan garis lash atas dengan itu dan alis celak putih pada garisan air akan membuat mata kelihatan lebih besar. 

4) Mata Galak Dan Besar 
- Jika anda mempunyai mata yang galak, kedua-dua garis air anda dan garis lash untuk membuat mereka kelihatan menggoda dan lebih kecil. 

5) Mata Cengkung 
- untuk menghilangkan rupa mengantuk pada mata cekung anda, gunakan ia pada garis air anda dan kedua-dua mata tetapi hanya sehingga jarak satu pertiga, dari sudut mata luar anda.Sesuaikan Chriszen Gel Eyeliner dengan tekanan yang sesuai. 

6) Mata Berkelopak 
- Anda boleh melukis Chriszen Gel Eyeliner pada garis lash atas anda dan menambah beberapa garisan halus atau palsu untuk membantu membuat mata anda muncul. Jika anda ingin, anda boleh menebalkan garisan disediakan untuk mengukuhkan penampilan anda. 
Apa maksudnya hitam sengit? Maksudnya celak yang dilukis tidak berkilat seperti yang dilukis oleh celak basah biasa, nampak sangat asli dan macam langsung tak pakai celak je~ Chriszen gel eyeliner yang tahan lama, tidak meleleh serta kalis air menjadikan mata awak menawan, sesuai untuk mata kering dan sensitif.


 CHRISZEN GEL EYELINER
======================
Chriszen gel eyeliner ini hanya satu warna iaitu hitam sengit yang sangat2 pekat. Perbezaan antara Chriszen Gel Eyeliner dan celak brand lain ialah:
- Warna hitam pekat (Intense Black + Matte Black)
- Kalis air dan "smudgeproof"
- Tahan lama selama 24 jam sehari (LONGLASTING)
- Licin pakai
- Senang lukis (terutamanya kepada sesiapa yang tidak tahu make-up)
- Berus eksklusif yang sekali dengan botol
- Boleh memanjangkan berus dengan botol supaya senang pegang
- Cepat kering selepas lukis di mata
- Memudahkan untuk melukis pelbagai jenis celak
- Senang dicuci dengan pencuci muka atau make up remover


UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

Tiada ulasan:

Catat Ulasan