Rabu, 30 September 2015

24K MASK GOLD

L-Glutathione 24k Gold Mask 

- Serikan wajah dengan EMAS !!!! 

  Assalamualaikum..haiii!! =))

Sekarang ni banyak kan masker kat pasaran?macam-macam jenis ada..macam-macam kolor ada jual..tapi antara banyak-banyak masker tu kan , yang menjadi pujaan hati rmai orang adalah
L-Glutathione 24k Gold Mask..
 auwww~!! jum Serikan wajah dengan EMAS !!!!:D
tudiaaaa..muka pun nak beremas bagaikann..harusslaaaa mak jemah..he he..
Aromanya yg wangi lembut membuat kulit wajah relax dan bebas dari stress harian.
Menganjalkan kulit serta menanggalkan sel kulit mati. Juga bertindak sebagai agen pemutihan kulit dengan kandungan emas 24k didalamnya

Fungsi Dan Kebaikan L-GLUTATHIONE 24K GOLD MASK
-Menganjalkan kulit
-Mengecilkan liang pori2 muka
-Sesuai untuk kulit sensitif
-Membantu mengawal minyak berlebihan dalam kulit
-Anti jeragat
-dapat membersihkan kulit
-mask jenis peel off ..menanggalkan sel kulit mati , blackheads dan whiteheads , dapat mengecilkan pori-pori dan memutih dan mencerahkan kulit
-24k Gold mask juga berkesan untuk memutih, mencerah, menghaluskan dan mengatasi masalah kulit tidak sekata, jerawat, jeragat , menyerap minyak berlebihan...malahan salah 1 sebab yang paling saya suka dia bagi kulit kita glowing
* sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif


Cara Pakai pun tak rumit...semudah ABC :
1. Bersihkan wajah terlebih dahulu, lalu keringkan
2. Sapukan Mask 24k ke seluruh wajah (Hindari pada bahagian mata, alis dan bibir)
3. Tunggu hingga kering (25 min ~ 30 minit)
4. Bilas dengan air bersih
5. Gunakan 2-3 kali dalam seminggu
berapa harga masker neh? berbaloi tauu kalau korang cuba sebab masker ni boleh pakai bulan-bulan..jimat!!
berapa nih? harga iolss jual TAK MAHAL...harga penuh kasih sayang orang kata.. 

  Aromanya yg wangi lembut membuat kulit wajah relax dan bebas dari stress harian.

Menganjalkan kulit serta menanggalkan sel kulit mati. Juga bertindak sebagai agen pemutihan kulit dengan kandungan emas 24k didalamnya


RM15.00
POSTAGE RM7.00 SM RM10.00 SS
SMS/WHTSPP/TELE/WECHA/LINE: 
017-691 7200 

UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise 

1 ulasan:

  1. Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami di saat kesusahan dengan menanggun 9 anak,kami berprofesi penjual ikan di pasar hutang saya menunpuk di mana-mana sempat terpikir untuk jadikan anak bekerja tki karna keadaan begitu mendesak tapi salah satu anak saya melihat adanya program pesugihan dana gaib tanpa tumbal kami lansung kuatkan niat,Awalnya suami saya meragukan program ini dan melarang untuk mencobanya tapi dari yg saya lihat program ini bergransi hukum,Saya pun tetap menjelaskan suami sampai dia ikut yakin dan alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan bantuan aki melalui dana gaib tanpa tumbal,Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
    hubungi Ki Witjaksono di:O852-2223-1459
    supaya lebih jelas
    silahkan klik-> PESUGIHAN TANPA TUMBAL

    BalasPadam