Rabu, 30 September 2015

VIT C PHARMA

Vitamin C 1000mg (By Pahang Pharma)




Original Vitamin C 1000mg Dari Pahang Pharma
kalau takut nak inject vitamin C,boleh makan vitamin C ni..
Vitamin C kami 100% asid ascorbic 1000mg,tnpa perisa atau pewarna tmbahan dan tidak melekit,.. – Most Powerful Vitamin C.. 1000mg..antara vit c terbaik keluaran Pahang Pharma,
NO KKM : MAL06051404X.

 Dalam seminggu kulit akan menjadi lembut dan lembap semulajadi. Jerawat akan mengecut dan berkurangan. Ia akan membuang toksin dari badan dan menjadikan badan lebih sihat dan bersih.

Semakin lama mengamalkan, semakin cerah berseri dan seperti memakai blusher! Tak percaya lihat testimoni dan cuba sendiri!!

Anda Tertanya-tanya………..

S: Kandungan Vitamin C
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!

S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesanya.

S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.

S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.

S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: Tak perlu. Ia hanya vitamin.

S: Mengandung boleh makan?
J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.

S: Menggemukkan?
J: Tidak

  
KANDUNGAN SETIAP TABLET:
sodium ascorbate - 563mg
calcium ascorbate - 605mg
vit c - 1000mg
zinc - 5 mg
citrus bioflavonoids standardized extract - 100mg
hesperidin - 30mg
rutin - 50mg
grape seed extract - 5 mg
rosehip fruit extract - 5mg

-Standardized extracts, for effectiveness
-Non-acidic and gentle on the stomach
-Tablets are coated for easier swallowing-No added preservatives, artificial colors or artificial flavors

 

KELEBIHAN PAHANG PHARMACY VITAMIN C ADALAH:-

1.Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.

2.Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.

3.Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.

4.Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.

5.Anti penuaan dan anti kedut.

6.Mengatasi masalah resdung dan alahan.

7.Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi dan gigi.

8.Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti.

9.Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis -Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka dan pengeluaran hormon anti-stress.

10.Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi.

11.Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya.

12.Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas.

13..Membantu tubuh menyerap zat besi yang berlebihan, berguna dalam rawatan anemia.

14.Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah dan menurunkan paras kolesterol dalam darah.

15.Merawat jangkitan saluran kencing.

16.Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.

 

SANGAT SESUAI UNTUK :



  • Wanita dan lelaki berumur 12 ke atas.
  • Ibu yang mengandung.
  • Ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu).
  • Boleh diambil ketika haid.
  • Mengambil supplement kolagen dan glutathione (mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan).
  • Mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit.
  • Perokok (mengurangkan penyerapan nikotin).
  • Mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan dan melecur pada tubuh badan.
  • Tidak gemar kaedah suntikan vitamin c pada tubuh badan oleh pakar yang bertauliah.



CARA MAKAN DAN TIPS PENGAMBILAN VITAMIN C

1.Telan 1 biji tablet vitamin C setengah jam selepas sarapan atau sebelum tidur.

2.Amalkan minum banyak air kosong (sekurang-kurangnya 2.5-3 liter sehari) bagi melancarkan pembuangan toksin serta membolehkan penyerapan vitamin secara optimum oleh badan.

3.Bagi anda yang sedang hamil, berpantang, menyusu bayi, selepas pembedahan dan menghidapi penyakit penyakit tertentu, anda disarankan mendapatkan khidmat nasihat pakar/doktor yang bertauliah sebelum mengambil vitamin c ini.





Jadi apa tunggu lagi? Anda cuba, anda cantik, anda suka! Vitamin C dgn ketinggian 1000mg setiap capsule sama seperti kita inject vit c dalam badan untuk whitening.

KKM APPROVE.....
 
Lulus KKM 
100% halal

 

Vitamin C ni yang specialnya bukan sahaja untuk kelihatan cantik serta merawat masalah kulit berjerawat malahan berupaya merawat masalah seperti berikut :





1) Meningkatkan tahap imune system


2) Mengurangkan Gejala Selsema
 
3) Mempercepatkan pemulihan luka
 
4) Sihatkan gusi
 
5) Merawat asma dan elergi
 
6) Mengelakan dari cataract
 
7) Mengelakan dari sakit jantung dan beberapa jenis cancer
 
8) Bina collagen untuk kulit supaya lebih segar dan licin
 
9) Menghaluskan tumit kaki..(tiada lagi rekahan)


KEMUSYILAN : 
*Tiada unsur keraguan dari segi halal (100% asid ascorbic) 
*Selamat dimakan 
*Bersifat larut air, jika terlebih dos pun tidak mendatangkan masalah,kerana akan keluar melalui urin dan peluh


Alhamdulillah..
Belum ada lagi setakat ini bagi feedback negatif. Vitamin C ni memang tak ada side effect. Nasihat Zura,jaga pemakanan,jangan stress,rehat cukup,minum banyak air untuk proses detox/buang toksin. Cara makan telan sebiji sehari dengan air masak (pagi @ malam) jangan kunyah sebab tiada perisa tambahan

AMARAN KERAS: 


ELAKKAN DARI MINUM BERSAMA KOPI / TEH / 

CARBONATED DRINK
 

RM57.00 SM RM60.00 SS

SMS/WHTSPP/TELE/WECHAT/LINE: 

017 691 7200 

UNTUK ORDER 
SILA SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE 017-691 7200 
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens 
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

3 ulasan:

  1. Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami di saat kesusahan dengan menanggun 9 anak,kami berprofesi penjual ikan di pasar hutang saya menunpuk di mana-mana sempat terpikir untuk jadikan anak bekerja tki karna keadaan begitu mendesak tapi salah satu anak saya melihat adanya program pesugihan dana gaib tanpa tumbal kami lansung kuatkan niat,Awalnya suami saya meragukan program ini dan melarang untuk mencobanya tapi dari yg saya lihat program ini bergransi hukum,Saya pun tetap menjelaskan suami sampai dia ikut yakin dan alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan bantuan aki melalui dana gaib tanpa tumbal,Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
    hubungi Ki Witjaksono di:O852-2223-1459
    supaya lebih jelas
    silahkan klik-> PESUGIHAN TANPA TUMBAL

    BalasPadam
  2. Very nice post. I definitely appreciate this site. Stick with it!
    http://www.kuwait.prokr.net/
    http://www.emirates.prokr.net/

    BalasPadam