Selasa, 22 September 2015

BERINA KRIM PELURUS RAMBUT

BERINA STRENGTH HAIR 

STRAIGHTENER CREAM

 Berita baik buat pecinta rebonding & sesiapa sahaja yang mendambakan rambut lurus lagi terurus. Kini anda tidak perlu lagi pergi ke salon!  Anda lebih jimat duit dan jimat masa. Kesan krim ini tahan lama sehingga 1-3 bulan mengikut penjagaan. Dan yang penting krim ini adalah selamat digunakan dan Halal.


Krim pelurus rambut paling laris dipasaran kini. kesan sehebat saloooon. Anda boleh buat sendiri dirumah.Sangat mudah dan cepat semudah ABC!


 

BERIKUT ADALAH CARA YANG BETUL MENGGUNAKAN KRIM BERINA : -

➡ Cuci rambut anda dengan syampu (brand syampu apa pun boleh). Selepas itu keringkan rambut anda menggunakan hair dryer ataupun menggunakan tuala.

➡ Lumurkan krim Berina pada seluruh rambut (Lumurkan krim menggunakan tangan atau menggunakan berus lembut. Jangan gunakan sikat kerana rambut akan tertarik). Pastikan setiap helai rambut anda mengenai krim tersebut.Kemudian biarkan selama 30 - 60 minit (jangan lebih 60 minit) untuk krim itu meresap kedalam rambut.kemudian bilas rambut anda dengan air bersih dan keringkan rambut dengan tuala. Bagi rambut yang panjang boleh pakai iron rambut. Yang berambut pendek option samada nak guna iron rambut atau pun tidak.

➡ Selepas rambut telah kering dan diiron, lumurkan krim 2 keatas rambut dan pastikan rata seluruh rambut. Kemudian sikat rambut dengan cermat dan biarkan selama 25 – 45 minit (jangan melebihi 45 minit). Krim 2 adalah bertujuan untuk meneutralkan vitamin dalam rambut anda dan menghapuskan bau krim 1. Selepas itu bilas dan keringkan rambut anda dan gunakan iron rambut untuk kali kedua.


 


 


TIPS PENTING :
✿ JAUHKAN RAMBUT ANDA DARI TERKENA AIR SEKURANG-KURANGNYA 2 HARI UNTUK MEMBERI LALUAN KEPADA KRIM 1 DAN 2 MERESAP KEDALAM RAMBUT SEPENUHNYA SUPAYA KELURUSAN RAMBUT TAHAN LEBIH LAMA
✿ BAGI YANG BERAGAMA ISLAM , JIKA INGIN BERWUDUK BOLEH
✿ SYARAT SAH WUDUK ADALAH WAJIB BASAHKAN SEKURANG-KURANGNYA 3HELAI RAMBUT SAHAJA



MEREKA SUDAH MENCUBANYA, ANDA BILER LAGIKKK?

CARGASSS, SMS / WHATSAPP  ME NOW :

 

RM22 SM RM25 SS 

 

UNTUK ORDER 
SILA SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE 017-691 7200 
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens 
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

2 ulasan: