Selasa, 24 Februari 2015

RADIANCE SIGNATURE MURAH ORI

 Gambar Pengasas Comel Radiance Signature Whitening & Glowing Series.
 Radiance Signature Whitening & Glowing Series Collagen merupakan produk terbaru keluaran bumiputra . Supplement ini adalah supplement yang diformulakan sebagai supplement terbaik No. 1 Asia kerana bertindak secara semulajadi dengan menggunakan bahan collagen mahal serta berkualiti tinggi & diformulakan dengan kandungan collagen yang tinggi. 

Kesan yang dapat dilihat SEAWAL 3 hari bergantung kepada faktor genetik dan hormon badan pengguna Radiance Signature. Packing yang cukup ekslusif ini memberi keyakinan kepada pengguna bahawa Radiance Collagen ini cukup istimewa & berkualiti tinggi. Radiance Signature memberi banyak manfaat kepada bukan sahaja kulit wajah tetapi untuk seluruh tubuh badan merangkumi kesihatan dalaman kerana kandungannya juga mengandungi makanan sunnah seperti kurma, madu dan delima. Proses pembuatannya yang berunsurkan islamic dapat membantu memberikan aura positif kepada bahan-bahan didalamnya lantas InsyaAllah dapat memberi kesan positif kepada pengguna. 

Antara Manfaat Utama Radiance Signature™
 ————————————- 
► Mencerah & Menggebukan Kulit 
► Mencerahkan kulit ke tahap maximum 
► Menjadikan kulit glowing naturally 
► Anti Penuaan 
► Memperbaiki sel sel kulit 
► Mengecutkan Jerawat 
► Menghilangkan jeragat 
► Memudarkan Parut parut jerawat 
► Menurunkan berat badan 
► Menghilangkan Kulit Kusam & Tidak Bermaya 
► Menghilangkan Kesan Lebam Di Bawah Mata 
► Memberikan tenaga serta merta 
► Memberikan tidur yg nyenyak 
► Mempunyai 1001 khasiat lain Sepertimana yang kita tahu kolagen bukan sekadar untuk kecantikkan kulit, ia juga membantu dalam perkembangan sel dalaman badan. Oleh itu Radiance Signature sangat sesuai diamalkan setiap hari untuk kesihatan anda. 

Bagaimana Radiance Signature bertindak kepada kesihatan kita : ————————————- 
► Anti kanser. 
► Menstabilkan tekanan darah. 
► Menstabilkan hormon lelaki dan wanita. 
► Merawat ekzema. 
► Merawat imsonia. 
► Merawat resdung. 
► Merawat penyakit kencing manis. 
► Merawat dan mencegah kanser payudara. 
► Merawat dan mencuci buah pinggang. 
► Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan. 
► Bertindak sebagai Anti-Body. 
► Memberikan tenaga serta merta. 
► Memberikan tidur yang nyenyak. 
► Merawat keputihan pada alat sulit wanita. 
► Menegang dan menganjalkan payudara. 
► Merapatkan alat sulit wanita yang longgar. 
► Merawat rambut gugur dan tidak bermaya. 
► Melawaskan pembuangan. 
► Meningkatkan daya ingatan. 

Kepada yang mahu menjaga bentuk badan, jangan risau Radiance Signature tidak menggemukkan kerana manisannya adalah dari madu, kurma dan delima dimana ia memang tidak menjana lemak dalam badan. 
► Bentuk Badan Yang IDEAL 
► Mengawal berat badan. 
► Membuang toksin dalam badan. 
► Meningkatkan kadar metabolisme badan. 
► Memberikan rasa kenyang. 
► Mengawal nafsu makan. 

Kandungan Radiance Signature : 
► Collagen 
► Vitamin C
► Vitamin E
► Honey
 Dates
► Purasweet
► Malic Acid
► Citric Acid
► RO Water Serving size 20ml/sachet 
► Total Fat (0.4g) 
► Sodium (5mg) 
► Potassium (50mg) 
► Cholestrol (Omg) 
► Total Carbohydrate (18g) 
► Sugars (6g from honey, dates, purasweet) 
► Protein (13g) 
► Vitamin C (20%) 


===================== 
Dah baca tentang kebaikan Radiance Signature? Banyak kan? 


Sekarang kami nak kongsikan cara pengambilan Radiance Signature semudah ‘ABC’!! Setiap kotak mengandungi 20 sachet. Setiap sachet isi kandungannya 20ml. 

► Hanya koyak dan minum. 
► 1 sachet di waktu malam sebelum tidur. @ untuk dapatkan kesan terbaik: 
► 1 sachet pada waktu malam sebelum tidur. 
► 1 sachet pada waktu pagi sebelum breakfast PENTING!! 
► Untuk kesan yang cepat dan optimum dinasihatkan tidak mengambil kafein & alcohol. 
► Minum air yang banyak. Proses: 
1. Merawat dalaman badan terlebih dahulu sekirannya dalaman badan mempunyai masalah. 
2. Merawat dan menggantikan sel kulit mati. 
3. Menambah kandungan kolagen dalam badan. 
4. Menjadikan kulit cerah dan gebu secara sekata. * Perubahan setiap orang berbeza. * Kesan cepat atau lambat bergantung kepada genetik & hormon individu.


Soalan 1 : Apa bezanya Radiance Signature collagen dgn collagen jenama lain?
  • Radiance Signature ni diperbuat daripada 100% collagen yg berkualiti tinggi dan bermutu, dan  ia hanya menggunakan gluta buah dan tiada gula tiruan didalamnya. Selain itu, ada juga Vitamin C, madu dan kurma yang menjadikan collagen ni makanan Sunnah yang penuh dengan kebaikan.
  • Jadi pembeli akan mendapat sepenuhnya khasiat dan zat collagen ni, sebab ada juga sesetengah collagen di luar sana yang mengandungi 70% kandungan gula dan hanya 30% collagen, jadi kita sebagai pengguna perlulah bijak sebab kita ni membeli  untuk minum collagen atau minum air gula je?

Soalan 2 : Ibu mengandung boleh ambil ke collagen Radiance Signature ni?
  • Ye boleh, ibu mengandung boleh mengambil Radiance Signature kerana ianya supplement kecantikan yang tidak mengandungi bahan yang merbahaya atau ingredients yang meragukan.

Soalan 3 : Betul ke boleh "putih,cerah dan gebu" dalam masa 3 hari, boleh beri gerenti?
  • Memang ade testimoni pengguna Radiance Signature yg mendapat kesan putih dan gebu sesingkat 3 hari, tetapi ianya bergantung kepada faktor genetik dan penerimaan badan masing-masing. Alhamdulillah so far customer sangat berpuas hati..
  • Seperti kata pengasas Radiance "Kita bukan Tuhan nak beri gerenti kepada manusia lain" .... Haa jadi berpegang la pada kata-kata tu, kalau niat baik insyaallah baiklah hasilnya pada diri kita

Soalan 4: Waktu datang bulan (period) boleh ambil ke?
  • Boleh, tiada masalah.

Soalan 5: Kenapa harga collagen ni mahal sangat?
Bahan yang hendak kita minum dan dijadikan darah daging kita memang la perlu diperbuat daripada bahan yang berkualiti. Kalau sesetengah dari kita sanggup berpakaian dan berpenampilan rapi dengan pemakaian barang-barang berjenama yg mahal, kenapa kita tidak sanggup invest untuk menjaga rupa paras, kesihatan luaran dan dalaman kita?
Kalau kita beli benda yg murah tetapi belum tentu kualitinya terjamin baik untuk diri kita, tak guna juga kan? Lebih baik invest sedikit pada bahan yang berkualiti dan bermutu serta terjaga halal dan kebersihan pembuatan produk tersebut. 
 
Soalan 7 : Dalam sehari berapa kali sepatutnya ambil Radiance Signature ni untuk nampak kesan?
  • Disarankan ambil collagen Radiance Signature ni sehari sekali, iaitu waktu malam sebelum kita tidur. Tetapi, boleh juga diambil 2 kali sehari, iaitu sekali waktu malam, sekali lagi waktu pagi. Dan bagi mereka yang selalu lupa nak minum collagen macam I ni, boleh ambil 2 sachets serentak pada waktu malam.
  • Bezanya, bila waktu malam, collagen tu mudah diresap oleh tubuh badan untuk membantu memperbaiki sel-sel kulit jadi hasilnya besok bangun kulit glowing, cerah dan parut-parut jerawat boleh pudar.
  • Kalau diambil waktu pagi pulak, ia akan bantu memberikan tenaga tambahan, meningkatkan metabolisme sekaligus boleh bakar lebih banyak kalori berlebihan dan jugak kalau bekerja di bawah air-cond seharian, kulit takkan kering-kering tapi moist dan lembap je *pengalaman I sendiri yang ada masalah kulit kering
  • Mengenai kesan, ia bergantung pada genetik masing-masing dan masalah dalaman apa yang kita hadapi, ada yang minum 2 sachets dah nampak kesan, ada yang minum 3 kotak baru dapat kesan, jadi ianya bergantung.
  • Kalau mampu untuk minum 2 kali sehari, boleh jeeee tapi kalau nak ambil sehari sekali pon boleh

Soalan 8 : Sekotak Radiance Signature boleh tahan berapa lama?
  • Sekotak Radiance Signature ade 20 sachets, kalau ambil sehari sekali boleh bertahan 20 hari. Harga berpatutan sebab Radiance Signature mengandungi 100% collagen ikan grade A, jadi tu sebab baru consume 2-3 hari dah boleh nampak effect pada kulit, tak perlu nak tunggu consume 4-5 kotak baru boleh nampak kesan

Soalan 9 : Untuk kulit berjerawat memang boleh hilang ke jerawat tu, kalau guna Radiance Signature ni?
  • Memang ada banyak testimoni-testimoni dari pembeli yang mana masalah jerawat diorang dapat diselesaikan dengan cepat lepas ambil Radiance Signature, tetapi perlu juga tengok apa faktor jerawat tu, haa kalau masalah disebabkan ketidakstabilan hormon (nak datang bulan), atau disebabkan faktor hygine (tidak cuci berus-berus solekan dengan kerap), kenalah pastikan masalah-masalah tu semua tiada barulah boleh Radiance Signature membantu kulit kita mengurangkan jerawat pada kulit tu semua okay?

Soalan 10 : Kalau berhenti ambil Radiance Signature, ade apa-ape side effects tak?
TIADA. 
 Ramai betul tanya Intan soalan ni, iyela Intan paham, minum collagen ni satu investments kan, sebab kalau kita tak mampu nak teruskan investments tu dan terpaksa berhenti minum , kita mesti risau kalau-kalau kulit kita jadi semakin gelap, berjerawat atau tumbuh bintik-bintik putih. Eh seriously kalau macam tu sekali side effects berhenti minum, Intan pon tak berani nak minum collagen, sebab kita bukan tahu kalau bulan-bulan seterusnya kita tak ade peruntukan duit untuk membeli collagen kan, so macamane kan.
Tapi tak, Radiance Signature tiada kesan sebegitu...
Kkalau berhenti minum. Kulit pon takkan terus kusam lepas berhenti minum Radiance Signature. Cuma kena tahu sedikit mengenai fakta kulit...
Kulit kita ada kitaran hidup selama 28 hari, kulit yang kusam ialah sel-sel kulit mati yang dah berada di permukaan muka lebih dari 28 hari. Jadi bila ada sel kulit yang tertanggal, dan ada pula sel kulit yang tidak tertanggal, itulah menyebabkan tona kulit tak sekata, kulit jadi kusam dan hilang keserian.
Jadi ini, bila berhenti ambil Radiance Signature, kulit tetap cerah dan glowing seperti seadanya cuma bila lama kelamaan terdedah pada matahari, terdedah pada habuk dan pencemaran, itu semua akan menjadi faktor kenapa kulit menjadi kusam semula dan hilang keserian, bukan sebab berhenti ambil Radiance Signature.


HARGA PASARAN : RM180 (SM) , RM190 (S/S)

HARGA KAMI (TERMASUK POS LAJU) : RM145 (SM), RM150 (S/S) 

SMS/WHTSPP/TELE 0176917200

STATUS PRODUK : READY STOCK -PRODUK DIJAMIN ORIGINAL-





UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

Tiada ulasan:

Catat Komen