Khamis, 26 Februari 2015

VIMAX ORI MURAH

HANYA UNTUK LELAKI TULEN SHJ

"Kepada sesiapa yang berkenaan" - Sekiranya anda tidak percaya kepada ketulenan dan ORIGINAL Vimax Pills yang kami jual, tidak perlu mempersoalkan banyak perkara, anda hanya perlu beli daripada pengedar lain yang menjual lagi MAHAL. Kalau mahal sudah tentu original kan?

ISTERI BINGUNG. SUAMI GAGAH LUARAN SAJA. Jangan biarkan isteri merana. Segera dapatkan :

waahhh popeye pon ambk vimaxx u allls...patut la kuat dan bertenaga..kuasa vimax tiada had batasan..mmg terbaik la vimaxxx ni... sy kasi . 10 bintang bercahayaa...tgu ape lagi jom oder vimax skrgg..ada offer merdeka u alls ..lps ni bleh jadi popeye cik abam u alls
Ramai yg bertanya berapa lama Vimax ni akan nampak kesan. Sebenarnya kesan tu bergantung kepada individu tu. Ada yg cepat, ada yg lambat. Sini saya share JANGKAAN PERUBAHAN bagi mereka yg menggunakan VIMAX.
Jangkaan Pertumbuhan dan Perubahan
Minggu Pertama – Ke Empat
Kesan yang dapat dilihat pada beberapa minggu pertama seperti ereksi yang lebih lama, lebar genggam (atau girth). Ada juga pengguna yang sebelum ini jarang – jarang ereksi pada waktu pagi, dapat merasakan kembali ereksi selepas pengambilan Vimax. Apa yang berlaku ialah formulasi Vimax berfungsi untuk merawat dan membaiki sistem saraf dan aliran darah dalam sistem zakar untuk kembali pada tahap terbaik.
Minggu Ke Lima – Ke Lapan
Proses pembesaran dan pertumbuhan bertambah pesat. Anda akan mendapati terdapat perbezaan pada saiz zakar anda.
Minggu Ke Sembilan dan berikutnya
Kesan dan perubahan yang ketara dari segi panjang dan lebar. Ereksi bertambah padat dan mantap #(kalau berminat pm harga boleh cerita sampai jd)
vimax Original dipantau sejak 11 tahun lalu oleh Dr. Urologi terkemuka Dunia, iaitu Dr. MarioDumitrascu MD, dan Vimax Dipatenkan, dan punyai Lesen Trade Mark; Health Canada product number: 159345, USA Trademark: 3307253, Canada Trademark: TMA690523 Company: Pillsexpert, Izef llc. dan yang paling unik Vimax Original diperakui tiada kesan sampingan!!!
Persoalannya ini sering ditanyakan pada kami, Apakah kami menjual vimax asli atau tidak? Jika vimax asli mengapa mahal? dan pelbagai soalan daripada customer,bakal customer dan juga pesaing yang ingin menduga.
Baiklah, oleh kerana perkara ini sudah menjadi satu soaan cepu emas. Mari kita kenal pasti Vimax asli dan ciri-cirinya.
Ramai yang mendakwa mereka menjual vimax asli. Vimax repacking dan vimax untuk orang Asia dan sebagainya. Semua kenyataan itu adalah kenyataan untuk melindungi diri mereka daripada terbongkarnya mereka menjual vimax tidak asli. Jika kita bertanya pelbagai alasan diberikan tetapi sebarang bukti yang kukuh.
Ciri-ciri Vimax asli
1. Vimax asli atau original tidak meninggalkan kesan serta-merta pada penggunaannya.Jika anda makan 1 biji kapsul vimax dalam beberapa minit dan jam anda akan bertenaga seperti superman. Anda harus teliti ketulenannya. Vimax asli seperti ubat herba yang lain mengambil jangkamasa yang perlahan atau dalam bahasa senang “cool” tanpa kesan mendadak.
2. Vimax asli anda boleh kenal pasti dari batch no yang terletak pada sticker vimax.Batch no ini akan berubah-rubah daripada masa kesemasa.
Batch no terkini mulai Lot7322 Exp JA12 bermula daripada 7 mei sehingga diberitahu kelak.Pastikan anda sentiasa melawat blog ini untuk mengetahi batch no terkini.
3. Ciri-ciri lain adalah seperti dibawah:
VIMAX TULEN TIDAK MEMBERI TEGANGAN SERTA MERTA selepas pengambilannya. Vimax berfungsi sebagai sumber makanan tambahan untuk proses pemanjangan dan pembesaran alat sulit.
 
VIMAX TULEN TIDAK MENDATANG KESAN SAKIT KEPALA selepas pengambilannya. (seperti rasa kepala mengembang).
 
VIMAX TULEN TIDAK MENDATANG KESAN SAKIT BADAN selepas pengambilannya. (seperti rasa lenguh-lenguh).
 
VIMAX TULEN TIDAK MENDATANG KESAN HIDUNG TERSUMBAT selepas pengambilannya. (seperti rasa stuffy nose).
 
VIMAX TULEN TIDAK MENDATANG KESAN MATA BERAIR/ MATA MERAH selepas pengambilannya.
 
4. Ciri seterusnya Vimax asli tidak pernah direpack.semua dijual dalam botol 30 kapsul. Pastikan botol berkualiti dan ada thermal text dibawah botol.
5. Vimax asli didatangkan terus dari Canada tanpa melalui negara-negara lain.
6. Vimax asli dijual di malaysia mempunyai surat lantikan daripada company vimax seperti tertera dalam laman web.
7. Ini adalah ciri yang paling best sekali.Vimax asli tidak akan dijual terlalu murah.Adakalanya dijual 30 kapsul dengan harga yang tidak munasabah.
 Penggunaan vimax tak perlu buat urutan, herba vimax akan 'berkerja' sendiri untuk anda.
Hasil anda akan dapat :
- lebih panjang
- lebih tebal
- lebih keras 
- lebih tahan lama
- lebih banyak sperma
Ini kebaikan vimax

SILA RUJUK GAMBAR INI TENTANG HOLOGRAM
BAGAIMANA CARA MAKAN VIMAX CANADA INI?
Anda harus makan sehari 1 biji sahaja. Makan pada waktu pagi selepas sarapan atau malam sebelum tidur. Jika pada hari yang anda inginkan kekuatan dan tenaga lebihan. Ambil 1 biji kapsul (30 minit sebelum seks).
Sebotol Vimax Herbs mengandungi 30 biji kapsul untuk 30 hari penggunaan. Formula baru ini dirumus khusus, jadi anda tidak perlu makan 3-6 kapsul sehari seperti kebanyakan produk keluaran dan jenama lain.
Untuk berapa lama anda mencadangkan penggunaan vimax untuk kesan yang lebih baik? Kita mencadangkan membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 Vimax Botol atau 9 set vimax atau 12 set vimax untuk hasil terbaik. Anda perlu memahami bahawa struktur badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.
Jika anda rasa kurang selesa, minum air suam dengan kuantiti yang lebih. Anda juga boleh mengambil separuh daripada pil vimax kiranya ianya terlalu kuat untuk anda…
Amaran …jangan ambil lebih daripada 2 biji sehari.

Bilakah saya akan dapat kesan-kesan positif?
MINGGU 1-4 Dalam beberapa minggu anda akan dapati kesan peningkatan stamina dan daya seksual.
MINGGU 4-8 Selepas itu, selepas 2 bulan, anda akan dapati kekerasan zakar bertambah. Begitu juga ketebalannya, anda akan dapati ia lebih lebar dan keras. Apabila anda berdiri di depan cermin, zakar anda akan kelihatan gemuk dan tebal.
MINGGU 9+ Apabila anda mengalami ketegangan, anda akan lihat perubahan ketara. Zakar anda kelihatan tegap, kuat dan teguh. Ia hanya mengambil masa 3 bulan sahaja untuk zakar anda kelihatan kuat, tegap dan besar. Selain kepuasan pancutan mani yang berganda, air mani anda akan keluar dengan banyak sekali.

PERHATIAN 
TERLALU RAMAI YG PM MINTAK GAMBAR DARI STOK SIS JADI SIS AKAN LETAK GAMBAR STOK SIS DISINI.GAMBAR DIBAWAH INI ADALAH GAMBAR STOK SIS....JADI SEBARANG PERMINTAAN GAMBAR MELALUI WHATSAPP ATAU WECHAT TIDAK AKAN DILAYAN.







jom sayang2 semua try vimax..bg kat cik suami..

pasti mengaum di mlm hari...
try skli nk lagi ...
subuh meninggi baru nmpk diri..
sedar2 da pagi..
dek penangan vimax hebat sekali..
muka berseri mengalahkan bidadari..
cik abam pun x cari ganti...
brg baik confom menjadi...
itulah tugas isteri gembirakn suami..
sedar2 tambah anak lagi 

‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍
SIAPAKAH YANG PERLU MENGGUNAKAN VIMAX ?

Orang yang sudah mula menunjukkan tanda mati pucuk (tidak cukup keras) ketika berjimak bersama pasangan sahnya.
Cepat keluar air mani dan pancutan tidak cukup laju.
Tiada mood ketika bersama.
Semua lelaki yang inginkan tubuh badan dan senjata kekal sihat.
Dapat menambah pemanjangan dan pembesaran zakar ( pengambilan mestilah 3 - 6 bulan) * keputusan setiap individu adalah berbeza-beza.
STAMINA - Memberi tenaga dan kecergasan ketika berjimak atau pun kerja seharian seperti bersukan dan sebagainya.


PETUA KESIHATAN TENAGA BATIN LELAKI

Dalam penjagaan kesihatan, terutama berkenaan tenaga batin, masih terdapat segelintir lelaki yg tidak mengambil berat dan memandang remeh perkara ini. Mungkin ramai lelaki yg tidak mengetahui bahawa tabiat biasa yg sering dilakukan memberi kesan terhadap keupayaan mereka. Sesetengah membawa kesan serta merta dan ada yg mengambil masa panjang. Pelbagai petua dan pantang larang telah diajarkan oleh orang2 tua Melayu bagi menjaga kesihatan batin ini. Ia bukan bertujuan mengharamkan yang halal tetapi berupa nasihat hasil dari pengalaman orang-orang terdahulu. Di sini diperturunkan beberapa petua lama yg berguna.

Jangan amalkan minum air batu kerana ia akan mengakibatkan zakar menjadi sejuk serta lembik. Akibatnya zakar ngilu apabila bersama dengan isteri. Batang zakar harus sentiasa panas.

Usah amalkan makan makanan bersifat sejuk atau telah sejuk dan dibekukan. Ia boleh mengakibatkan air mani cair dan terpancut awal.

Jangan makan nasi berulamkan air. Minum air setelah selesai makan nasi, melainkan jika tercekik. Kesannya sama seperti minum air batu.

Jangan terus minum air selepas makan nasi, minum hanya setelah 2 minit suapan terakhir.

Jangan hembus nafas ketika minum, tahan nafas. Ini membantu mengelakkan dari mudah lelah ketika bersama isteri (jimak).

Elakkan amalan melancap kerana ia memaksa mani keluar dan melemahkan zakar.

Elakkan minum air ketika badan sedang panas, selepas berlari atau bekerja berat. Berehatlah terlebih dahulu, sejukkan badan, kemudian baharulah minum air.

Jangan biarkan isteri menindih zakar ketika tidur. Aliran darah yg sempurna amat perlu pada zakar kerana waktu tidur darah menuju zakar. Tindihan dari paha dan lutut yg sejuk membantutkan aliran.

Jangan makan kepak ayam daging kerana ia melemahkan zakar.

Jangan makan nasi sejuk, panaskan dahulu.

Jika berumur lebih 30 tahun, elakkan dari jima’ lebih dari 3 kali seminggu, kerana perlu cukup masa membina kembali tenaga batin.

Kurangkan dari memakan pisang Embun.

Jangan buang air kecil di atas tanah atau ketika berendam dalam air.

Jauhi makan makanan yang kuahnya berlinang kerana ia melemahkan zakar

Tidak digalakkan mengadakan hubungan kelamin di dalam air.

Selepas melakukan hubungan kelamin, rehat dulu 15 minit. Kemudian barulah minum air.

Jangan biarkan pinggang terhentak dengan kuat kerana mengakibatkan mati pucuk.

Jangan biarkan zakar terendam begitu lama selepas klimaks.

Jangan melakukan hubungan kelamin ketika isteri sedang haid kerana ia bukan saja haram di sisi agama Islam tetapi juga boleh mendatangkan penyakit.

Elakkan minum air selepas jan 11.00 malam walaupun air panas kerana ia melemahkan otot pinggang dan membawa sengal badan.

Jangan cungkil gigi dengan kemuncut (tangkai bunga lalang) kerana ia mengakibatkan zakar jadi ngilu dan kurang bertenaga.

Elakkan dari buang air ditempat air bertakung, carilah tempat yang kering dahulu kemudian buang air besar. Ini melatih mengawal otot zakar dengan baik.

Jangan bersetubuh dengan perempuan yang jauh lebih tua.


Ramai orang servis kereta mereka setiap 5000km, sebab apa?? Supaya enjin tak rosak, bila2 nak guna… OK jer.Tapi bab zakar sendiri, ramai yang tak ambik peduli, kena SERVIS juga….

Ketika ini ramai di antara kita langsung atau tidak langsung memperdulikan kesihatan zakar kita. Jika zaman dahulu, mereka mempunyai pelbagai petua untuk kesihatan zakar seterusnya penjagaan kesihatan batin. Melalui post kali ini, saya ingin kongsikan petua-petua Melayu lama mengenai cara menjaga kesihatan tenaga batin. Kebanyakannya adalah berkaitan dengan Ilmu Tabib dan sedikit-sedikit mempunyai pengaruh Islam:

1. Mengurut zakar

Bila bangun pagi sebelum buang air kecil, sebaiknya semasa zakar masih tegang, ambil air liur basi dari langit-langit menggunakan ibu jari yang kanan. Kemudian selawat ke atas Nabi Muhammad s.a.w. tiga kali berturut-turut. Bawa perut ibu jari itu ke kepala zakar lalu urut sekali lalu dari kepala zakar meughala ke lubang kencing. Gerakan ini membantu menyegarkan kepala zakar dan agar tidak mudah ngilu ketika jimak.

2. .Menajamkan Zakar.

Biji zakar yang keras akan menambah nikmat kepada isteri dan menegangkan zakar serta melambatkan pancutan mani. Untuk itu, zakar harus ditajamkan untuk mengeluarkan Biji zakar hingga dirasakan ia menonjol ke hujung kepala zakar apabila zakar tegang.

Cara menajamkannya ialah apabila bangun tidur. duduk dan temukan kedua-dua tapak kaki. Sebaiknya zakar masih tegang semasa melakukan latihan ini. Tarik nafas dalam-dalam sambil menekan kedua-dua lutut dengan tapak tangan. Cuba tekan lutut itu hingga jejak ke lantai tapi jangan dipaksa. Pada masa itu, kendalikan otot zakar (otot-otot pengemut kencing) dengan mengemutkannya.

Jika zakar masih tegang maka pastikan bahawa kepala zakar menjadi besar dan berkilat apabila otot itu dikemutkan. Cara kedudukan semasa melakukan ini ditunjukkan di dalam Scnaman Harimau langkah yang kedua.

3. Mengesatkan Kepala Zakar.

Praktik ini bertujuan untuk mengurangkan sensitiviti pada kepala zakar dan memberi latihan kepada saraf-saraf yang berhubung dengannya agar biasa dengan rasa kengiluan yang tinggi. Rasa ngilu adalah antara sebab mengapa mani terpancut lebih awal. Kepala zakar yang lebih kesat juga akan menambahkan kelazatan kepada isteri.

Caranya ialah, mulakan dengan duduk seperti mahu bersila tetapi kedua tapak kaki ditemukan. Tangan kiri memegang kaki kiri dan tangan kanan memegang batang zakar (paling baik ialah bila zakar tegang di waktu pagi). Tarik nafas, kemutkan otot zakar, dekatkan kaki kiri ke kepala zakar dan geselkan telapak kaki ke kepala zakar ke arah lubang kencing, satu hala saja. Ulangilah hingga 3 kali geselan. Boleh juga diulangi hingga terasa ngilu barulah berhenti.

4.Cara Meminum Air Waktu Pagi.

Air yang diminum ialah Air Masak Mati (air masak yang sejuk), diminum di kala pagi dalam kedudukan seperti orang mahu merangkak. Sebelum minum tarik nafas. Tahan nafas ketika meneguk (jangan dihembuskan ke dalam gelas). Tegakkan kepala ketika meneguknya, bukan menunggangkan gelas. Minum cara ini dikatakan dapat melegakan kerongkong serta berupaya membersihkan usus perut dari kekotoran dan dahak yang terkumpul semasa tidur. Ia dibersihkan sebagai penyediaan untuk hari yang baru.

ini saja sedikit ilmu di sharing bersama, Posting akan lebih menarik. semoga bermanfaat

Testimoni terbaru: Masa mula2 mkn vimax muka saya rasa macam tebal je, lain betul rasanya, tapi dari segi tahan lama, keras fuuhh memang mantaplah, saya pon stop jap mkn vimax, lepas 2 rasa bese2 je la, tak semantap mkn vimax, sy mkn la vimax balik, berbeza betul la, stamina badan sy bertambah ok la, maklumlah usia dah meningkat 50 an, dah tak gagah seperti dulu. Terima kasih vimax banyak membantu kehidupan saya. ~ Pelanggan tetap vimax. Alhamdulillah.. 


Testimoni: Halo bang sy mau 9botol besar 1botol kecik. Aduh bang HEBAT la vimax ni hari2 keras!! ~ Pelanggan tetap dari sabah sambil mkn sendiri duit masuk kawan2nya cuba terus oder...


Alhamdulillah baru try Free Sampel vimax asia 2bji Testimoni terbaru (si isteri yg bgtau ni) ish ok plak tegang nye bang? ish kembang betul la bang! Wow bestlaabang... ~ Hari ni beli 1botol 30bj, Claim balik kt abang cayang! Vimax telah membantu berjuta masalah intim suami isteri. cayok cayok


 Emotikon wink 
TESMONI

Kenapa rasanya tiada testimoni tentang kesan penggunaan Vimax pills daripada pembeli? Ini adalah kerana rakyat Malaysia bersifat pemalu. Malu sekiranya dirinya diketahui umum menggunakan herba ni untuk tujuan membesarkan zakarnya yang bersaiz asia. Betul tak?


BERBALOI
PUAS HATI
PASANGAN PUAS
TAHAN LAMA
PANJANG
TEBAL
KUAT
Dengan VIMAX CANADA ORIGINAL, semua boleh jadi.PANJANG, TEBAL, KUAT, Power!
Takkan biar PASANGAN SAHAJA makan supplement, pakai krim macam2 nak cantik puaskan kita bro, yang kita ni, BIAR JE xda apa supplement. JOM GEMBIRAKAN PASANGAN.
Kena jaga,bukan jaga sahaja, IMPROVE sekali. Bakal pengantin pun,AMBIL VIMAX, bagi TERKEJUT PASANGAN. BAGI PUAS. Takkan sayang duit dari bini.
 



TESTIMONI
Vimax Canada Brown Original 100%


Pengguna 1 : Baru 4 HARI ambil pil Vimax ... MEMANG POWER! Terima kasih bang! Saya puas hati.. Saya pasti membeli untuk stok
bulan depan. Idin, Selayang. 012-359 XXXX, SELANGOR.



Pengguna 2 : Bagus. Bantu tahan lama.Bantu stamina juga. 3-4 sesi sehari pun ok lagi. Dan lebih keras & tegang. Saya try sebulan dulu tengok macam mana.. nih baru 4 HARI!.. 012-213 XXXX, Rino, Batu Caves, SELANGOR


  Pengguna 3 : Problem saya adalah saya akan hilang ketegangan masa tengah mengadakan sex! Perghh..Memang mengecewakan malah malu dengan isteri dan ini berlaku secara kerap pulak. Saya cuba ambil Viagra dan puas hati tapi hanya untuk 2-4 jam sahaja. Dah lah kosnya mahal RM40 setiap sesi. Alhamdulillah..saya bertemu dengan VIMAX. Hanya untuk 3 hari sahaja. Saya telah dapat bertahan lama. TEGANG pulak tu zakar saya.. Walaupun saya telah pancut... Alimuddin, Terengganu.


Pengguna 4 : Saya kena stroke tahun 2005. Jadi kena ambil ubat darah tinggi. Memang betul! Kalu ambil ubat pasti zakar saya tak
dapat ereksi sepenuhnya. Ini amat mengecewakan saya. Setiap kali keinginan nak lakukan sex dengan isteri; tiba-tiba dipertengahan melayari bahtera, zakar saya lembik. Amat mengecewakan. Saya melayari website dan bertemu dengan VIMAX. Cubalah.. nothing to lose.. Pergh..Kesannya menjadikan saya orang muda.. dan boleh bertahan dan hebatnya.. zakar saya amat keras dan tegang macam masa saya muda dulu (kini 45 tahun)...
019-279 XXXX, Kluang, JOHOR.




Pengguna 5 : Sewaktu berusia 49 tahun, saya diserang penyakit jantung dan terpaksa diengioplasti di dua tempat dalam jantung saya. Jadi saya terpaksa mengambil ubat darah tinggi dan ubat cairkan darah. Saya pulak telah dikesan mengidap kencing manis. Kencing manis pula adalah pembunuh saraf dan pasti saya akan mengalami lemah tenaga batin kerana dicampur dengan ubat doktor yang terpaksa saya ambil. Performa sex saya menurun dan hampir 2 bulan tak bersama isteri. Saya amat malu. Kawan saya datang dan mengesyorkan VIMAX. Tapi saya skeptical dan malas mencuba. Tapi disebabkan kawan baik saya cubalah untuk 3 hari. Hebat! Zakar saya bangun lebih awal dari saya pada waktu pagi! Ini adalah perkembangan terbaik untuk saya. Malah saya telah bersama melayari bahtera dengan isteri dah hebat! Puass... Terima kasih pada Vimax dan saya akan teruskan makan...
Imam, N.Sembilan



Pengguna 6 : Saya baru 25 tahun! dan kuat melancap pulak tu... Jadi saya baru berkahwin dan amat malu dengan isteri pasal saya selalu kalah! Hanya bertahan untuk 5 min je.. dah kalah.. Jadi saya cuba layari website dan bertemu dengan website tuan. Saya mulanya tak percaya. Bolehkah hanya dengan memakan pil vimax mampu menegangkan zakar tanpa urutan? Jadi saya banyak bertanya dengan tuan. Tapi alhamdulillah.. tuan sabar dengan saya dan saya ..cuba VIMAX untuk 4 hari.. dan woww.. tak percaya..boleh kalahkan isteri dan bertahan sampai 1 jam ... Pemandu, PERAK.

Pengguna 7 : Pergghhh! ..Hanya dalam 10 hari dah terasa ukurlilit zakar saya dah berubah... Saya kena cuba untuk 3 bulan untuk panjangnya pula... Guru, Pahang.  

RM100 SM RM110 SS
SMS/WSHTPP/TELE:0176917200



UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

1 ulasan:

  1. AWAS !!! BANYAK PIHAK YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB MENCIPLAK PRODUK INI DAN MENJUALNYA DENGAN HARGA YANG SANGAT2 MURAH !!! PASTIKAN ANDA BELI VIMAX ORIGINAL YANG MEMPUNYAI HOLOGRAM PENGELUAR DI BOTOLNYA !!!

    DAPATKAN ORIGINAL VIMAX CANADA SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI !!!

    1 BOTOL HANYA RM150 !!!
    POS PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA !!!

    WHATSAPP 01119328599 SEKARANG !!!
    WHATSAPP 01119328599 SEKARANG !!!
    WHATSAPP 01119328599 SEKARANG !!!

    BalasPadam