Selasa, 24 Februari 2015

SATIN SKINZ PREMIUM MURAH ORI

SATIN SKINZ PREMIUM TERBUKTI TERBAEKKKKKKKKKKKKKKKK

Hi ibu-ibu semua.. Bayi akan makan apa yang kita makan! So ibu perihatin kena pastikan ambil makan yg berhasiat ya..jangan sebarangan makan ok! .

Khasiat satin skinz premium bila di ambil ketika masih menyususkan bayi .
1- susu menjadi lebih pekat dan lebih berkualit
2- meningkatkan imunisasi badan. So si comel tak mudah demam & selesema
3- baby cukup zat & nutrisi. Secara automatic dapat menghalang kulit baby terkena jangkitan ruam, eczema dan gatal2! So kulit baby akan sihat dan cerah gebus! .

YEAHH !! .Si ibu cantik, Si bayi juga comel!








SATIN SKINZ PREMIUM  

HARGA : RM120 (SM) RM125 (SS) 
SMS/WHTSPP/TELE:0176917200 

Satin Skinz membantu anda yang mengalami masalah : 
* Kulit Gelap dan Kusam 
* Wajah Bersisik 
* Muka dan Badan Penuh Jerawat 
* Kawasan celahan yang gelap dan hitam 
* Muka sentiasa berminyak dan pucat 
* Jeragat yang susah nak hilang 
* Masalah rambut gugur 
*Senggugut bila datang bulan 
* Banyak Toksin dalam Badan 
* Sistem Imun Badan yang tidak kuat,kulit gatal-gatal atau Eczema

Kebanyakan kita susah untuk sesuatu produk berkesan kerana TOKSIN dalam badan yang terlalu banyak. Jadi, supplement yang diambil susah untuk memberi kesan kerana halangan toksin ini. Satin skinz bertindak secara detox dan vitamin. Supply while detoxine. Dengan amalan Satin Skinz, tindak balas akan lebih pantas kerana fungsi detoxine yang terkandung dalam Satin Skinz membantu menyahtoksin dalam badan kita seterusnya memberi feedback yang baik dari supplement yang kita ambil. Jimat di sini. Tak payah beli DETOX. 

Apabila anda mencari supplement yang dapat memutihkan kulit anda secara keseluruhan, gunakanlah brand yang telah dipercayai. Satin Skinz Supplement yang bekerja dari dalam dan luar ini memberikan hasil kulit yang merata, bersih dan cerah hanya dalam waktu SATU HINGGA DUA minggu.


FORMULA KHAS untuk orang Asia yang mudah gelap dan berkulit terlalu kering atau berminyak kerana cuaca panas sepanjang hari. 


APA YANG MENYEBABKAN SATIN SKINZ SANGAT BERKESAN??  

Satin Skinz di datangkan dalam 2 botol iaitu PURE GLUTATHIONE (botol pink) dan PURE VITAMIN C ROSEHIP, HYDROLYZED COLLAGEN & PHYTOCELLTEC (botol biru).

Kedua-dua botol tersebut perlu di amalkan serentak. Kenapa satin skinz mengasingkan bahan-bahan tersebut? Kan mudah sekiranya di jadikan satu?  


Satin Skinz merupakan produk pertama di Malaysia yang mengasingkan bahan-bahan aktif untuk mengekalkan khasiat semulajadi tanpa pertembungan bahan-bahan lain yang menyebabkan perubahan pada khasiat asal. Sekiranya anda seorang yang menitikberatkan kesihatan. Yang mana menu pilihan anda ?

- Nasi + Sayur yang di rebus bersama-sama dalam 1 periuk  
ATAU 
- Nasi dan sayur yang di masak berasingan? 

Anda harus memilih menu yg di masak secara berasingan supaya zat-zat dan khasiat asal tidak hilang dan terbazir ! 

DENGAN SATIN SKINZ 
Kelebihan  Yang diperolehi :  
Perubahan tona kulit sehingga 5x lebih putih  
kulit lebih gebu, lembap dan tegang  
Menaikkan rona merah jambu pada wajah  
Wajah lebih segar dan berseri  
Menyekat pembentukan jerawat  
Menghilangkan parut 5x lebih cepat  
Memutihkan kawasan intim dan pelipat  
Meransangkan peningkatan kolagen  
Memperbaiki tekstur kulit tua & mati  
Mengurangkan pigmentasi & garis selulit  
Mengurangkan kedutan halus 


Cara Makan : 
Penggunaan 2 biji sehari boleh tahan = 2 bulan 
penggunaan 4 biji sehari boleh tahan = 1 bulan 

Lebih detail cara pengambilan :  
Ambil 1 biji dari botol biru + 1 biji botol pink. 
Anda perlu di telan/ di hisap serentak ! 
Makan sehari 2 kali iaitu pada waktu pagi (sebelum breakfast) dan sebelum tidur Disarankan ambil semsa perut kosong Ambil apa-apa supplements jangan terlalu banyak. Satin Skinz dah complete kesemuanya. Tak perlu other supplemement untuk tambahan. Apa-apa yang kita consume akan dibawa ke hati. Bila ambil terlalu banyak, hati akan confius mana satu zat yang nak diserap dan jika terlalu banyak zat dari supplements,  zat akan bertukar menjadi toksin yang memudaratkan tubuh badan. Hati akan menyahdetox toksin tersebut untuk membersihkan darah dari zat- zat yang tidak penting seperti zat kimia dari ubat yang berbahaya bagi tubuh dan dibuang melalui proses pembuangan. Sehingga darah yang akan dialirkan ke seluruh tubuh adalah darah yang bersih meliputi gula, protein, lemak , vitamin dan zat-zat lain,bersih dari zat-zat merbahaya tadi. 


Tips semasa pengambilan : 
Perlu elakkan, Kafein Air Kelapa (akan meneutralkan zat-zat) Fast Food (banyak toksin)  
Minum air masak sebanyak 3-5 liters sehari utk kadar serapan yang paling sempurna Ok... 

P/s = Disarankan utk kotak pertama makan 4 biji shari... 
☛ SETIAP 1 SET MENGANDUNGI 120 BIJI ☚ 

SURAT KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN BAGI PRODUK SATIN SKINZ NATURAL ENHANCEMENT FORMULA & SATIN SKINZ PERFECTION FORMULA.. Jangan ragu untuk mendapatkan kulit yang putih pinkish dgn Satin Skinz!!! WE ALL LOVE SATIN SKINZ !!!!

TIPS-TIPS
Geram tengok skin consumer lain semakin menggebu memutih melicin ??? Ada tips nya... Bukan pakai terjah tau uoollss... .

1) MINUM AIR MASAK !! .

Haaaaa...ni lah yg paling digeruni oleh semua consumer.. Haha.. Pasaipa? Pasai Uolls malas Nak check in lama2 Kat toilet kan... .
Ok..senang citer macam ni.. kalau korang kerja korang nak upah tak? Mesti lah nakkkk... .

Fyi bila uolls dah makan satin skinz, maksudnya uolls dah bagi kerja kepada satin skinz utk mencuci darah dan membersihkan segala kotoran toxin yg mendap lama dalam badan uolls. .

So uolls kena lah bagi upah pada kerja yg satin skinz buat! Upahnya adalah air masak yg bersih bertapis / mineral water 3-5 liters sehari utk flush semua toxin melalui air kencing / urin..
Makin banyak toxin makin banyak air korang kena minum.. .

kalau korang tak flush bertakung lah toxin tu semua.. so bila bertakung toxin tu akan berusaha keluar jugak mengikut liang roma / kulit.. tu yang kadang2 naik bintik2 atau jerawat... sebab uolls kan suka simpan toxin lama-lama dlm badan.... wink winkkk.... jangan mareee. .

Dah berjaya minum 3 - 5 liters sehari jangan la plk korang duk dlm aircond saja.. aircond ni akan menyerap keluar balik air dlm badan kita! Kafein pun sama.. say No to kafein.. sebab apa? .

Nantikan tips seterusnya dari admin ya! Mmmuahhhh!

keep calm & stay postive. Biarkan satin skinz berkerja utk kulit anda.. jgn cepat give up ! Nak cantik ikut cara selamat dan semulajadi kena sabar.. slow2 sikit tak pa.. yang penting body kita x rosak akibat penggunan bahan lain yg terlarang.. Alhamdulillah satin skinz dah diiktiraf  .

Bye! .

Minum air banyak dah bertong-tong tapi nak kesan cepat lg?? .

Jom folllow tip kedua... yehuu.. sila baca dgn nada yg hepi hepi je.. jgn serious sgt smpai berkerut.. dah satu hal nak repair kedut plk lepas ni... opsss... jgn maree.. .

2) PENGAMBILAN KAFEIN & MINUMAN BERKARONAT .

Amenda kefein ni? Karbonat natang apo? Hahaha.. lawak la.. minuman berkafein contohnya mcm kopi, nescafe, teh. Karbonat ni minuman bergas berbuih2 tu.. .

Anda still consume semua di atas? Alamak! Anda sedang membuang duit! Rugiii besarrr.. .

Sebabbb... .

Kafein yg masuk dlm badan uolls akan berusaha utk delete & lemahkan semua zat dan nutrient baik bagus dlm satin skinz... kafein jugak akan melemahkan daya keimunan anda dan membuatkan bendalir baik dlm badan kita hilang... nak ke sistem badan jd cmni? Tak nak? So stop kafein! .

Ok.. nk selit contoh... pernah ampa buat nota yg cekgu/lect bagi? Siap buat nota bunga2 awan nano lagi.. pahtu ampa semua g tuang liquid paper.. apa dapat? Zeroo... .

Haaaaa... harap korang faham la apa yg admin sampaikan ni.. admin satin skinz ni sayang korang sebab tu membebel je.. .

Syiok dgr admin bg tips?? Nantikan tip ke 3 dari admin okehhhh.. lebiuuuu.. sayang korang... opss.. i sayang consumer satin skinz je.. consumer lain duk tepi sana..hehehhehe.. .

keep calm & stay postive. Biarkan satin skinz berkerja utk kulit anda.. jgn cepat give up ! Nak cantik ikut cara selamat dan semulajadi kena sabar.. slow2 sikit tak pa.. yang penting body kita x rosak akibat penggunan bahan lain yg terlarang.. Alhamdulillah satin skinz dah diiktiraf  .

Bye!

admin senang hati hari ni nak share tip yang ke 3! Jom jom baca dgn teliti apa yg admin nak sampaikan. .

3) PERLU MENGIKUT DOS YG DI TETAPKAN .

Haaaa.. topik ni paling femes. Ramai yg tanya boleh tak satin skinz di campur dgn itu ini itu ini... .

Jawapannya mudah :
"Ambil apa yang tubuh badan kita perlu sahaja, Jangan ambil apa yang kita mahu" .

Kalau ikutkan hati nak telan semua produk dengan harapan bangun pagi.. pinggg... terus jd cinderella.. .

Hoishhhh... zaman kanak2 boleh la berangan mcm ni.. ni dah besor kena lah ikut realiti.. .

Fyi satin skinz premium dah tersangat lah lengkap utk menjaga kesihatan dan kecantikan kulit.. tak perlu nak ambil vitamin C lain la, collagen lain, nak top up lagi gluta.. no need... dah cukup dah ni.. .

Haaaa... kalau uolls mengalami simptom healing crisis.. di nasihatkan kurangkan dose dulu.. kalau sebelum ni ambil pagi dan malam... uolls stop dulu seminggu.. kemudian ambil waktu pagi dahulu kemudian bermula semula setiap pagi dan malam secara beransur-ansur. Ini kerana badan uolls sedang mula beradaptasi dgn supplement ni.. certain badan kita mampu untuk ambil supplements yg high dose. Tapi ada juga yg tak mampu... .

Yang ni pulak ramai yg tak nak ikut.... waktu makan satin skinz yg sesuai adalah ketika perut masih kosong antara 1-2 jam sebelum atau selepas makan. BETTER 2 jam ya...ini kerana untuk bagi ruang satin skinz bertindak! Kalau perut dah penuh dan sendat dgn lemak minyak mcm mana vitamin nak aktif.... at last terkubur saja la sebab kalah dgn makanan tak berkhasiat tu.. rugi la ko... .

Syiok dengar admin mebebel?? Next time admin share tips ke 4 yg ramai tak tahu! Okehhhhh.. lebiuu....sayang korang semua ketat2!

Keep calm & stay positive! Biarkan satin skinz berkerja utk kulit andaa... jangan cepat give up! Nak cantik ikut cara yg selamatt dan semulajadi kena sabarr... kalau tak sabar ambil jalan singkat kita yg merana... slow2 sikit tak apa.. yang paling penting body kita tak rosak akibat penggunaan bahan berbahaya! Alhamdulilllahhhhh uollls satin skinz dah diiktiraf!

Hi cayang! Hari ni admin nak sambung tip ke 4.. setelah sekian lama x share tip sb admin busy gilos uruskan order yg bertimbun2 dr stockist... Alhamdulillah makin hari satin skinz makin dipercayai ramai.... .

KENAPA BADAN KITA PERLU DETOX ATAU CUCI USUS?😮.. .

Serba ringkas detox adalah proses pembersihan usus utk membuang segala jenis mak nenek toksin, lemak, lendir yg berumah pada dinding usus kita yg terlekat semasa pembuangan air besar... sisa sisa masih lg terlekat pd dinding usus korang.. contoh mcm korang pump showergel kan... gel keluar jgk tp sisa kat dinding2 tiub tu still ada lg.. lama2 berdaki oii kalau x dibersihkan?.. .

Apabila dinding usus kita bersih baru lah tubuh badan kita dapat menyerap nutrient dari satin skinz secara optimum! Kalau korang rasa badan korang ssh sgt nak nampak kesan cuba check balik usus korang.. dah di cuci ke belum?.. .

Samalah jugak macam gigi kita.. kalau makanan x dibersihkan.. amek ko... berkarat gigi sb sisa sisa makanan melekat lg... then tumbuh la plug kuning2 tu kan... nak ke gitu??hehe.... .

Tip ke 5 utk uollllssss.... .

Amalkan gaya hidup sihat! Bila dgr ayat gaya hidup sihat mesti berkaitan dgn senaman, makan sayur dan buah, berhenti merokok dan tidur awal setiap malam! Yes ni semua betul... .

Dan ni satu lagi perkongsian menarik utk kulit berjerawat : .

1) KERAP MEMBERSIHKAN MUKA
NO !!! Ramai yg lakukan ini dgn harapan kulit sentiasa kering dan jerawat cepat mati! Sebenarnya cara yg ni akan menyebabkan lg kulit berminyak dan jerawat aktif! Cuci 2x sehari pagi dan malam pun dah ok syg .

2) SENTAL SCRUB
Ramai yg scrub muka setiap hari dengan harapan semua jerawat tertanggal! Apa yg jd sebenarnya kulit uols akan semakin teruk krn skin irritation.. sebaiknya scrub dilakukan 1-3 kali seminggu shj. Bukan 3x sehari uolls!!! .

3) TAK BERSIHKAN PELUH
penat2 kerja dan beraktiviti mmg bagus krn keluarkan peluh.. tapi ingat! Jangan biarkan peluh tu kering sendiri dan menyerap ke dlm kulit. Bersihkan muka dan mandi terus! .

4) PICIT JERAWAT!
Jangan picit jerawat dgn kuku uolls.. gunakan je krim kecut jerawat! Ha.. tak lama lg satin skinz akan keluarkan produk khas utk kecutkan jerawat!! Yeayyy.... siapa nak sample sila komen "saya nak krim kecut jerawat!" Serta nyatakan sebab knp kami perlu pilih anda! .

Kami akan pilih 10 orang yg bertuah dengan syarat uolls perlu bekerjasama dgn kami dgn hantarkan testimoni! Kompom hilang jerawat pakai krim ni! .

5) BERHENTI MENGAMBJL TREATMENT UTK JERAWAT
Uollss.. jgn tiba2 berhenti satin skinz apabila jerawat dah sembuh... sila maintakn sekurang2 nya 6 bulan dan berhenti secara perlahan2 supaya nutrien dlm badan kita tidak terus hilang! No side effect kalau uolls makan satin skinz bertahun2 ye.. semakin lama consume satin skinz semakin cantik skin uollllssss .


Ok uolllsss.. akhir sekali keep calm & stay positive! Biarkan satin skinz bekerja utk kulit anda...




Kini anda tidak perlu risau !!! Supplement Pure L-glutathione mampu menjadi penawar !!! 500% BERKESAN SEAWAL 3 HARI
OLEH PENGGUNA SETIA SATIN SKINZ AWESOME!!!
120 BIJI UNTUK TAHAN 2 BULAN!!!


Wehuuuuu.... Muka gebus gebas uolls... Yang best muka jadi runcing..Hott kannn....


Bagi saya kesihatan dalaman sangat penting bagi mendapatkan tubuh yang segar dan fresh... Dalaman sihat, minda sihat baru la kulit pun sehalus satin..... Yakini Satin Skinz !


Alolo tomey tomeyy.....Happy dia lepas consume satin skinz.... Nanti admin zoom muka diaa 


Uollllsss.. gempaknya lahhhhh satin skinz ni yaaa...... baru 3 hari dah jadi cengini.. kalau 30 hari mcm artis korea dak? Licinnnnnn....


Macam cina dah ni.. satin skinz tak habis lagi tapi kulit putih pinkishh ! 
Nak tengok je ke org lain semakin putih? Rugi la u........ 

Tengok la... muda-muda lagi saya ada masalah jeragat... Jeragat saya berpunca dari menggunakan produk pengelupasan yang membuat kulit saya makin menipis... Akibatnya kulit muka terkena direct sinaran UV dan timbul pigment. Dan selepas 1 bulan mengamalkan satin skinz kulit muka saya lebih tegang, anjal dan jeragat hilang !! Ini benar-benar berlaku ! Hebat sangat !


HOH??? AMAZING !!!
Dulu nak selfie pun maluuuuuu.... Dia kata edit la mcm mana pun still gelap, dark circle mmg tak pernah hilang la maklumla student sentiasa stay up pagi2 buta... Yang best nya lepas 2 bulan makan satin skinz maka cakap 
"Putih la kak, kalah adir# nanti" Hehe


HOhhh! Seriously?????????
Oh my satin skinz !! 1 minggu dengan satin skinz kulit licin uollss... cuma ada la tinggal sikit bekas jerawat..yelaaa.. baru 1 minggu... tunggu hari raya pertama sure berkilat licin... 
Adore Satin Skinz !!!


SATIN SKINZ BUAT ORANG TERPERANJAT !!!
Perubahan ketara dari gelap dan muka tak berseri TERUS berubah kulit menjadi lebih putih dan segar !
WE LOVE SATIN SKINZ !!



Thorbaikkk !! Testi Kak Farda.. She consume satin skinz during breastfeeding Emotikon wink
Bahan yang terdapat di dalam Satin Skinz dapat memekatkan susu badan ibu..So all mom,mummy,mak,ibu,umi,mama blh try produk terhebat kami.


UNTUK ORDER SILA
SMS/WHTSP/TELE/WECHAT/LINE
017-691 7200
FB LINK : https://www.facebook.com/arsyana.lens
INSTGRAM : haznizahrilenterprise

Tiada ulasan:

Catat Ulasan